Meet the Lamb: Από Αθήνα και Μαδρίτη, σκυτάλη στο 2ο έτος δράσεων της καμπάνιας

01 March 2018

Meet the Lamb: Από Αθήνα και Μαδρίτη, σκυτάλη στο 2ο έτος δράσεων της καμπάνιας

Με δύο επιτυχημένες εκδηλώσεις στην Αθήνα και τη Μαδρίτη ολοκληρώθηκε δυναμικά το πρώτο έτος της καμπάνιας του Προγράμματος Meet the Lamb. Στις 21/2 στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και στις 23/2 στο ελληνικό εστιατόριο Milos στη Μαδρίτη, οι 2 εκδηλώσεις συγκέντρωσαν πλήθος επαγγελματιών του κλάδου και εκπροσώπων του γαστρονομικού και κλαδικού Τύπου, καταδεικνύοντας το ενδιαφέρον που δημιουργεί το Πρόγραμμα και οι δράσεις του.

Από την 1η Μαρτίου 2017 που ξεκίνησε, το Α’ έτος της καμπάνιας περιλάμβανε πλήθος δράσεων προς τους επαγγελματίες του κλάδου του κρέατος σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία. Με αφετηρία την έκθεση Food Expo το 2017 και συνέχεια στην έκθεση Tuttofood στο Μιλάνο, το Πρόγραμμα ξεδίπλωσε ένα πλούσιο πλέγμα δράσεων, από τη δημιουργία οπτικής ταυτότητας με το χαρακτηριστικό λογότυπο με το γαλανόλευκο ακροκέραμο και το μαίανδρο έως τη δημιουργία του Πρότυπου Νέου Οδηγού Κοπής για την αξιοποίηση και την ανάδειξη του πρόβειου κρέατος. Αξίζει επίσης να αναφερθούμε στην ιστοσελίδα του Προγράμματος www.meetthelamb.eu, τις τρίγλωσσες σελίδες στο Facebook με τακτική ενημέρωση για όλες τις δράσεις, το ομώνυμο κανάλι στο YouTube, αλλά και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια προς τους νέους κρεοπώλες και μάγειρες, σε συνεργασία με εξειδικευμένους εισηγητές και επιλεγμένες σχολές.

Η δεύτερη χρονιά που ξεκινά την 1η Μαρτίου 2018 αναμένεται εξίσου δυναμική, με συμμετοχή στη Food Expo το τριήμερο 10-12 Μαρτίου.

Σημειώνεται ότι στην ελληνική αγορά το Πρόγραμμα απευθύνεται πλέον και στους καταναλωτές, με εκπομπές μαγειρικής, γευσιγνωσίες σε συνεργασία με επιλεγμένα κρεοπωλεία, φεστιβάλ για το πρόβειο κρέας και πολλές άλλες δράσεις που στόχο έχουν την εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού με το πρόβειο κρέας και την επαναφορά του στην καθημερινότητα και στο καταναλωτικό τραπέζι.

Πώς… έφτασε το Meet the Lamb στην Ισπανία

Ως εξαιρετικά επιτυχημένη εκτιμούν οι διοργανωτές την εκδήλωση που πραγματοποίησε η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος (ΕΔΟΚ) στη Μαδρίτη, για επαγγελματίες του κλάδου του κρέατος και εκπροσώπους του κλαδικού και γαστρονομικού Τύπου, την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018.

Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Meet the Lamb και τελούσε υπό την αιγίδα της πρεσβείας της Ελλάδας στη Μαδρίτη, προσέλκυσε πλήθος επαγγελματιών και δημοσιογράφων στο ελληνικό εστιατόριο Milos, όπου τους καλεσμένους χαιρέτισε ο πρέσβης της Ελλάδας στη Μαδρίτη Χριστόδουλος Λάζαρης, ενώ στη συνέχεια ο πρόεδρος της ΕΔΟΚ Ελευθέριος Γίτσας καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, παρουσιάζοντας την Οργάνωση και τους στόχους της, αλλά και το ίδιο το προβαλλόμενο προϊόν και τη σημασία του στην ευρωπαϊκή γαστρονομική κληρονομιά. Επιπλέον ο κ. Γίτσας αναφέρθηκε ειδικά στα εγγενή χαρακτηριστικά και αξίες του προϊόντος (εκτατική εκτροφή και φυσική διατροφή των ζώων,  έλεγχοι και ιχνηλασιμότητα).

Εκ μέρους της Sopexa Ελλάς, που είναι ο φορέας υλοποίησης του Προγράμματος Meet the Lamb, η Ρομίνα Τζαρέλλα αναφέρθηκε λεπτομερώς στις μέχρι σήμερα δράσεις αλλά και στα επόμενα βήματα της καμπάνιας.

01 March 2018
Banner