Με πληθώρα δράσεων μάρκετινγκ και προώθησης έκλεισε δυναμικά το 2020 για την Bovillage

07 January 2021

Με πληθώρα δράσεων μάρκετινγκ και προώθησης έκλεισε δυναμικά το 2020 για την Bovillage

Με ένα πλούσιο πλέγμα δράσεων έκλεισε η χρονιά για τη μάρκα ανώτερης ποιότητας Γαλλικού Βόειου Κρέατος Bovillage, που δημιούργησε το 2009 η Γαλλική Διεπαγγελματική Κρέατος Interbev.

Αναλυτικότερα, η Bovillage πραγματοποίησε:

1. Το 1ο Bovillage Ambassador Challenge, τον πρώτο διαγωνισμό Γαλλικών παρασκευασμάτων μεταξύ των Ambassadors της μάρκας, στον οποίο ο καθένας από τους Ambassadors ανέλαβε να παρουσιάσει ένα από τα γνωστότερα γαλλικά préparations artisanales de boucherie παγκοσμίως.

Λόγω του ιδιαίτερου πλαισίου που σχετίζεται με την πανδημία του Covid-19 τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν χωρίς παρουσία κοινού, ενώ δεν συμμετείχαν οι 4 Ambassadors εκτός Αθηνών.

Νικητής αναδείχτηκε ο Αντώνης Καραμαλέγκος με τα παρασκευάσματα Entrecôte και Côte de bœuf, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι στην 3η θέση βρέθηκε το νέο μέλος της ομάδας Δημήτρης Χατζημιχάλης. Τη 2η θέση κατέκτησε ο Άγγελος Ζώγκος. Δείτε παρακάτω τα παρασκευάσματα που νίκησαν.

Το βίντεο του challenge είναι διαθέσιμο στο YouTube κανάλι της Bovillage εδώ.

2. Tutorial videos για τη γαλλική κοπή από τους μοναδικούς Bovillage Ambassadors: τα βίντεο είναι διαθέσιμα μέσα από το νέο λογαριασμό της Bovillage στο Instagram.

3. Προωθητικές ενέργειες σε 10 επιλεγμένα κρεοπωλεία σε όλη την Ελλάδα: με το concept «Meet Bovillage στο αγαπημένο μου κρεοπωλείο!» οι καταναλωτές γνώρισαν τις αξίες του Γαλλικού Βόειου Κρέατος Ανώτερης Ποιότητας Bovillage, ενώ είχαν τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε πολλά όμορφα και χρήσιμα δώρα με τις αγορές τους!

4. Σεμινάρια on line μέσω της πλατφόρμας Zoom σε συνεργασία με τη σχολή κρεοπωλών MEAT PRO. Τα σεμινάρια αφορούσαν γαλλική κοπή και αξιοποίηση σε επιλεγμένα κομμάτια κρέατος και πραγματοποιήθηκαν με τη συμβολή των Bovillage Ambassadors, Θοδωρή Ρούσσου, Άγγελου Ζώγκου, Βασίλη Ντεληφιλιππίδη και του καθηγητή της σχολής Νικόλαου Χρηστάκη, ενώ σε αυτά συμμετείχε ενεργά ο διευθυντής της σχολής, Στέλιος Μαστοράκος και η εκπρόσωπος της Bovillage, Ρομίνα Τζαρέλλα.

5. Μία μοναδική έκδοση από τους Bovillage Ambassadors με τίτλο The Ambassadors’ cookbook: η Bovilllage συμπεριέλαβε τις μοναδικές προτάσεις και συνταγές της ομάδας των Ambassadors με βάση το Γαλλικό Βόειο Κρέας ανώτερης ποιότητας Bovillage.

«Αξίζει να σημειωθεί ότι, χάρη στην υλοποίηση των παραπάνω δράσεων, η Bovillage αποδεικνύει έμπρακτα για άλλη μια φορά τη στήριξή της στους Έλληνες επαγγελματίες και την ηγετική της θέση στη χώρα μας. Αξιοποιώντας με τον πιο ευέλικτο τρόπο τις πρωτόγνωρες συνθήκες, η Γαλλική Διεπαγγελματική και η Bovillage κατάφεραν να δηλώσουν ηχηρά το παρών προς τον Έλληνα επαγγελματία και σπουδαστή/μελλοντικό επαγγελματία, εφόσον όλο το υλικό είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικά και θα αποτελέσει μία βάση για εκπαίδευση και μάθηση σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση του κρέατος μέσα από τη Γαλλική κοπή.

Μία νέα χρονιά γεμάτη δράσεις ξεκίνησε, μείνετε συντονισμένοι στο Facebook, Instagram και YouTube Bovillage Greece, αλλά και στο www.bovillage.eu» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Bovillage.

07 January 2021
Banner