Στη SOPEXA Ελλάδας η ευρωπαϊκή καμπάνια «Meet the Lamb»

22 March 2017

Στη SOPEXA Ελλάδας η ευρωπαϊκή καμπάνια «Meet the Lamb»

Την υλοποίηση των δράσεων προώθησης του ελληνικού αρνιού μέσω του ευρωπαϊκού Προγράμματος «MEET THE LAMB» ανέλαβε έπειτα από ανοιχτό διαγωνισμό, η Sopexa Ελλάδας για λογαριασμό της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος (ΕΔΟΚ).

Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι τριετές κι έχει συνολικό προϋπολογισμό 3.200.000€ για δράσεις στις αγορές της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.

Όπως υπογραμμίζει σε σχετική ανακοίνωση η Sopexa, "μέσα από την τεχνογνωσία και τη γνώση του κλάδου του κρέατος, θα αναπτύξει μία καινοτόμα στρατηγική με σκοπό την ένταξη του προϊόντος στην καθημερινή διατροφή των καταναλωτών αναδεικνύοντας νέες χρήσεις για το πρόβειο κρέας μέσω της δημιουργίας νέων κοπών και συνταγών. Η καμπάνια στοχεύει να επαναφέρει το αρνί ως κυρίαρχο κρέας στο τραπέζι των καταναλωτών μέσω ενεργειών που θα αποκαταστήσουν τις λανθασμένα αρνητικές απόψεις και την έντονη εποχικότητα της κατανάλωσης, ενώ παράλληλα θα ενημερώνουν για την υψηλή διατροφική του αξία και θα εκσυγχρονίσουν την εικόνα του στις χώρες-στόχος".

Οι δράσεις θα συνδυάζουν ενημέρωση, προώθηση και ανάδειξη του προϊόντος, διαφήμιση, εκδηλώσεις προς επαγγελματίες και καταναλωτές, ενέργειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία εξειδικευμένων υλικών, καθώς και συμμετοχή στις κομβικές εκθέσεις του κλάδου Τροφίμων.

kostopoulou sopexa

Η Διευθύντρια της Sopexa Ελλάδας, Βίκυ Κωστοπούλου

"Η Sopexa Ελλάδας αντιλαμβάνεται πλήρως την εθνική σημασία που έχει η συγκεκριμένη καμπάνια για το σύνολο του κλάδου και συνολικά για τον πρωτογενή τομέα της χώρας". Με αυτή τη σκέψη, η Διευθύντρια της εταιρείας Βίκυ Κωστοπούλου σημειώνει ότι «ο κλάδος της αιγοπροβατοτροφίας συμβάλλει καθοριστικά στη διατήρηση του κοινωνικού ιστού στην ελληνική ύπαιθρο, αξιοποιώντας τις ορεινές και μειονεκτικές εκτάσεις και δηλώνει ότι «μέσω της ευρωπαϊκής καμπάνιας, θα αναδείξουμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εθνικής μας παραγωγής και θα δώσουμε σε αυτό το ξεχωριστό προϊόν μια σημαντική θέση στο τραπέζι των Ευρωπαίων καταναλωτών».

Σημειώνεται επιπλέον ότι η Sopexa Ελλάδας θα αναλάβει την υλοποίηση των δράσεων προώθησης της ελληνικής επιτραπέζιας ελιάς μέσω του προγράμματος «Olive You» για λογαριασμό της Πανελλήνιας Ένωσης Μεταποιητών – Τυποποιητών – Εξαγωγέων Επιτραπέζιων Ελιών (ΠΕΜΕΤΕ), έπειτα από ανοιχτούς διαγωνισμούς. Πρόκειται για 4 προγράμματα που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι τριετή και στοχεύουν:

-Την εσωτερική αγορά: Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Πολωνία, Σουηδία, Αυστρία με συνολικό προϋπολογισμό 3.392.000€.

-Τρίτες χώρες: Σαουδική Αραβία, Αραβικά Εμιράτα με συνολικό προϋπολογισμό 2.486.000€.

-Τρίτες χώρες: Ρωσία, Νορβηγία, Αυστραλία με συνολικό προϋπολογισμό 2.121.000€.

-Τρίτες χώρες: ΗΠΑ, Καναδάς με συνολικό προϋπολογισμό 3.106.000€.

* Η Sopexa –εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας– έχει πολυετή εμπειρία στις εκστρατείες διεθνούς εμβέλειας για την προώθηση προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα ενώ εξειδικεύεται στον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων με στόχο την ανάδειξη και την εξάπλωση προϊόντων στις διεθνείς αγορές. Διαθέτει ένα διεθνές δίκτυο 30 γραφείων σε 26 χώρες.

22 March 2017
Banner
Banner