Νικηφόρος Χαραγκιώνης: Η ζύγιση ως σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ

12 February 2016

Νικηφόρος Χαραγκιώνης: Η ζύγιση ως σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ

Η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΕ, από το 1974, έχει οικοδομήσει μια στενή σχέση με τον χώρο του κρέατος, τόσο με τα ελληνικά παραδοσιακά κρεοπωλεία όσο και με τις μονάδες επεξεργασίας κρέατος κάθε μεγέθους.
Στην συνέντευξη που μας παραχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κ. Νικηφόρος Χαραγκιώνης, μας μιλά για τις σύγχρονες λύσεις που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά ζυγιστικά συστήματα DIGI και τονίζει ότι ένα εξελιγμένο ζυγιστικό σύστημα δίνει αξία σ`ένα κατάστημα λιανικής πώλησης.

Συνέντευξη στον Γιώργο Κατερίνη
Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Meat News, τεύχος Ιανουαρίου 2016, Νο 34

Meat News: Ως εταιρεία διαθέτετε μια «στενή» ειδίκευση στα ζυγιστικά συστήματα. Πόσο επηρεάζουν αυτά τα συστήματα τη δραστηριότητα των επιχειρήσεων;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης:
Τα ζυγιστικά συστήματα εδώ και χρόνια δεν ζυγίζουν απλώς αλλά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της μηχανοργάνωσης μιας επιχείρησης όπου χρησιμοποιώντας ευέλικτο και ισχυρό λογισμικό, λειτουργούν προς δυο ακόμη κατευθύνσεις. Είναι πλέον εργαλεία management αλλά και marketing.
Οι ζυγοί μας, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα LIBRA, το οποίο είναι δημιουργία της ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗΣ και συνεχώς εξελίσσεται, παρέχουν στον επαγγελματία πολύτιμη πληροφόρηση για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησής του. Δεν είναι τυχαίο ότι οι ζυγοί DIGI είναι οι πρώτοι που παρείχαν την αναφορά κρεοπωλείου στους επαγγελματίες του χώρου DIGI ενώ το LIBRA είναι το σημείο αναφοράς στην αγορά.
Παράλληλα, επικουρούμενοι από την τεχνολογική εξέλιξη και την βαθιά εμπειρία των 80 ετών του οίκου DIGI, οι ζυγοί πλέον χρησιμεύουν και ως μέσο προώθησης και διαφήμισης.
Με την χρήση των οθονών πολυμέσων, δίνεται η δυνατότητα αναπαραγωγής βίντεο και φωτογραφιών μεταφέροντας σημαντικές πληροφορίες προς τον πελάτη ενώ μπορούν να εκτυπώσουν συνταγές, κουπόνια προσφορών κλπ. Όλες αυτές οι λειτουργίες ενδυναμώνουν την σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του κρεοπωλείου και των καταναλωτών, χτίζοντας την πίστη προς την επιχείρηση και του πελάτη.
Ουσιαστικά, οι ζυγοί DIGI με τον άψογο σχεδιασμό, τη λειτουργικότητα και τις δυνατότητες που παρέχουν, βοηθούν τον επαγγελματία να προσφέρει προς τους πελάτες του την εικόνα της σύγχρονης και ποιοτικής επιχείρησης παρέχοντας τους αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Meat News: Μπορούμε να πούμε, λοιπόν, ότι ένα εξελιγμένο ζυγιστικό σύστημα είναι τμήμα του σύγχρονου μάρκετινγκ. Δώστε μας μια εικόνα και άλλων, σημαντικών καινοτομιών που προσφέρετε.
Νικηφόρος Χαραγκιώνης:
Η DIGI και η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ, έχουν προσφέρει πρωτοπόρες λύσεις στον τομέα της ζύγισης που στη συνέχεια υιοθετήθηκαν από το σύνολο της αγοράς. Βεβαίως, το βασικότερο απ’ όλα είναι οι καινοτόμες λύσεις να είναι εύκολα διαχειρίσιμες, να αναβαθμίζονται και να υποστηρίζονται σωστά για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Σήμερα, η σημαντικότερη καινοτομία της DIGI (που είναι και πατέντα της) είναι οι ζυγιστικές μηχανές με αυτόματο σύστημα κοπής για συνεχόμενο, αυτοκόλλητο ρολό ετικέτας. Με το σύστημα αυτό επιτυγχάνεται τέλειο κόψιμο στις ετικέτες – σε αντίθεση με μηχανές του ανταγωνισμού - ενώ προσφέρεται οικονομία στο κόστος του χαρτιού 30% κατά μέσο όρο. Ουσιαστικά, εκτυπώνονται ετικέτες οι οποίες δεν έχουν προκαθορισμένη διάσταση και ανάλογα με την πληροφορία που έχει το προϊόν προσαρμόζεται το μήκος τους.
Παράλληλα, για τη λειτουργία του συστήματος αυτού, η ποιότητα του ρολού είναι κορυφαία, με αποτέλεσμα την προστασία όλου του συστήματος εκτύπωσης. Ακριβώς λόγω του μεταβλητού μήκους στις ετικέτες, παρέχεται στον χρήστη πλήρης ευελιξία στο πλήθος των πληροφοριών που εκτυπώνονται χωρίς να υποχρεωθεί στο μέλλον να αντικαταστήσει τον εξοπλισμό του έτσι ώστε να μπορεί πάντα να καλύπτει τις επιταγές του νόμου (π.χ. πίνακες διατροφικών αξιών, αλλεργιογόνα κλπ).
Θα μπορούσα να αναφέρω πολλές ακόμη λύσεις που μόνο η DIGI και η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ προσφέρουν αλλά φοβάμαι ότι θα εκμεταλλευόμουν τη φιλοξενία σας. Επιγραμματικά μόνο να αναφέρω τη δυνατότητα διαχείρισης της σειράς προτεραιότητας μέσω των ζυγών αλλά και την εφαρμογή του μετακινούμενου πωλητή με πλήθος ζυγών – των περισσότερων που συνδέονται με τέτοιο σύστημα στην αγορά.

Meat News: Σημαντικό στοιχείο στη δική σας αγορά παίζει το σέρβις. Πώς το αντιμετωπίζετε ως εταιρεία;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης:
Γνωρίζουμε καλά ότι τα προϊόντα που πουλάμε είναι υψηλής ποιότητας. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν μοντέλα που δουλεύουν άψογα και η αγορά τους έχει γίνει 15 – 20 χρόνια πριν ενώ οι συνθήκες λειτουργίας τους δεν είναι τόσο «ευνοϊκές».
Σε κάθε περίπτωση όμως το service αποτελεί για εμάς ένα εργαλείο υποστήριξης των πελατών μας και άρα υποστήριξης και των δικών μας πωλήσεων. Έχουμε φροντίσει να έχουμε στις αποθήκες μας ικανό απόθεμα ανταλλακτικών ώστε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες άμεσα. Με τον τρόπο αυτό, τα όποια λειτουργικά προβλήματα λύνονται τάχιστα και αποτελεσματικά.

Meat News: Βλέπουμε τελευταία ότι επεκτείνεστε και σε άλλους εξοπλισμούς. Μπορείτε να μας δώσετε μια εικόνα για αυτές τις δραστηριότητές σας;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης:
Εδώ και πολλά χρόνια τα προϊόντα της DIGI έχουν εγκατασταθεί στον χώρο των μονάδων επεξεργασίας κρέατος, αλλαντικών και τυροκομικών προϊόντων με απόλυτη επιτυχία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρώτη η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΕ εγκατέστησε το 1992 αυτόματες ταχυζυγιστικές ετικετέζες σε γραμμή παραγωγής. Σήμερα, έχοντας την τεχνογνωσία αλλά και πιο εξελιγμένες δυνατότητες η DIGI ικανοποιεί από τις πιο απλές έως τις πιο σύνθετες ανάγκες ζύγισης. Η εταιρεία μας διαθέτει συμπληρωματικές συσκευές για την αυτοματοποίηση της διαδικασίας παραγωγής με προϊόντα όπως ευθυγραμμιστές και απορρίπτες πακέτων όταν το προϊόν είναι ελλιποβαρές ή υπέρβαρο, ανιχνευτές μετάλλων αλλά υπάρχουν και σύνθετες λύσεις όπως η μηχανή που να έχει μέχρι και τέσσερις εκτυπωτές, όπου κάθε εκτυπωτής να επιτελεί διαφορετική εργασία.

Meat News: Η αγορά κρέατος τι θέση έχει στη δραστηριότητα της εταιρείας σας;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης:
Φθάνει στα δύο τρίτα του συνολικού μας τζίρου. Έχουμε μελετήσει τις ανάγκες που έχουν όσοι ασχολούνται με την πώληση κρέατος και κρεατοσυσκευασμάτων. Για παράδειγμα, λόγω νομοθεσίας είναι απαραίτητη η αναγραφή των αλλεργιογόνων συστατικών στις ετικέτες των προϊόντων. Έτσι εμείς, φροντίσαμε να πληροφορηθούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι για την νέα νομοθεσία. Σε συνδυασμό με τους ηλεκτρονικούς μας ζυγούς που έχουν αυτήν την δυνατότητα, οι πελάτες μας λειτουργούν σύμφωνα με τους «νόμους του κρέατος».

Meat News: Με την εμπειρία που έχετε από τον εξοπλισμό πολλών επιχειρήσεων λιανικής πώλησης στο χώρο του κρέατος, ποια είναι η άποψή σας για τον κλάδο;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης:
Παρ’ όλο που η οικονομική κρίση λειτούργησε ως ανασταλτικός παράγοντας στις πωλήσεις, ταυτόχρονα έδρασε και ως ευκαιρία για την ανανέωση των καταστημάτων στα πλαίσια ενός υγιούς ανταγωνισμού. Παρατηρούμε ότι πολλοί κρεοπώλες θεώρησαν την κρίση ως ευκαιρία αναβάθμισης και άνοιξαν νέα ή εκσυγχρόνισαν τα καταστήματά τους αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών των ζυγών DIGI. Έτσι, τα κρεοπωλεία πλέον είναι σύγχρονα, διαθέτουν ανακαινισμένους χώρους και οι βιτρίνες έχουν εκσυγχρονιστεί. Έχουμε εγκαταστήσει στις βιτρίνες πολλών καταστημάτων τις ασύρματες ηλεκτρονικές ετικέτες με τεχνολογία e-paper DIGI INFOTAG, οι οποίες ενημερώνονται μέσω των ζυγών μας, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται τα λάθη των τιμών στις ετικέτες, στους ζυγούς και στα ταμεία και να αναγράφονται οι απαραίτητες πληροφορίες των ειδών όπως τιμή κιλού, βάρος, χώρα προέλευσης κλπ.

Από τη μέτρηση του χρόνου στη ζύγιση

Meat News: Δώστε μας μια εικόνα για την εταιρεία σας.
Νικηφόρος Χαραγκιώνης:
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1974 και ξεκίνησε με βασικό αντικείμενο τότε την καταμέτρηση επιχειρησιακού χρόνου, αντιπροσωπεύοντας μια από τις ισχυρότερες επιχειρήσεις την ιαπωνική AMAN. Το 1980 ξεκίνησε η συνεργασία με την DIGI στο κομμάτι της ηλεκτρονικής ζύγισης. Τότε ο πατέρας μου Πέτρος Χαραγκιώνης είχε δει το κενό που υπήρχε και την έλευση της τεχνολογίας στις ζυγαριές και αφού έκανε μια επισκόπηση της αγοράς κατάφερε να πάρει την αντιπροσωπεία για την Ελλάδα. Στελεχώθηκε η εταιρεία με άξιους ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους είναι ακόμα μαζί μας.
Ξεκίνησε, λοιπόν, τότε έχοντας ένα πολύ μικρό τζίρο στο χώρο της ζύγισης, ο οποίος στην πάροδο του χρόνου εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο τμήμα του τζίρου μας. Στην πορεία η εταιρεία δημιούργησε το δικό της τμήμα software, παράγοντας το δικό μας software το οποίο υποστηρίζει τις λύσεις της ζύγισης, τις οποίες προσφέρουμε. Και αυτό ήταν και το κλειδί της επιτυχίας. Τα προϊόντα τα οποία δίνουμε είναι ποιοτικά, ανταγωνιστικά, έχουν δυνατότητες και εξελίσσονται συνέχεια. Η DIGI σήμερα είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο στους ζυγούς λιανικής πώλησης. Εμείς είδαμε τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και εξελίξαμε το δικό μας software, το οποίο έχει δυο πλεονεκτήματα: πρώτο είναι φτιαγμένο για την ελληνική αγορά, η οποία έχει ιδιομορφίες και δεύτερο μας επιτρέπει να είμαστε άμεσοι στους χρόνους ανταπόκρισης.
Σήμερα μετά από τα 35 χρόνια που είμαστε στο χώρο της ζύγισης καλύπτουμε τρεις βασικούς χώρους: τα καταστήματα λιανικής τροφίμων, τα μεγάλα καταστήματα λιανικής (σούπερ μάρκετ) και τη βιομηχανική ζύγιση. Οι λύσεις που προσφέρουμε είναι οι πλέον προηγμένες στην αγορά και δεν είναι απλές λύσεις ζύγισης, αλλά δίνουν στον πελάτη τη δυνατότητα να εξοικονομήσει κόστος, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μηχανές που λειτουργούν και ως εργαλεία μάρκετινγκ και να προσφέρει κι αυτός μια σωστή υπηρεσία προς το δικό του πελάτη.
Διαθέτουμε παρουσία σε όλη την Ελλάδα με έδρα την Αθήνα και υποκαταστήματα στη Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο της Κρήτης και ένα ισχυρό δίκτυο επιλεγμένων συνεργατών που παρέχουν αντίστοιχες υπηρεσίες με αυτές που παρέχουμε κι εμείς.

12 February 2016
Banner
Banner