Maxence Bigard: Επενδύουμε στην ασφάλεια, στην ποιότητα και στο ανθρώπινο δυναμικό

14 December 2016

Maxence Bigard: Επενδύουμε στην ασφάλεια, στην ποιότητα και στο ανθρώπινο δυναμικό

 

«Είμαστε υπερήφανοι για τα προϊόντα μας και αυτή η περηφάνια αντανακλάται στην απόφαση να βάλουμε το οικογενειακό μας όνομα σε αυτά» έλεγε το 1974 ο Lucien Bigard, ο ιδρυτής του Ομίλου Bigard. Ήταν η εποχή που η εταιρία SOCOVIA, μετά από μια επιτυχημένη εξαετή πορεία στον κλάδο του κρέατος, άλλαξε το όνομά της σε Bigard και ακολούθησε έκτοτε μια πορεία έντονης ανάπτυξης με εξαγορές και επεκτάσεις, για να φτάσει να είναι σήμερα αυτό που γνωρίζουν όλοι όσοι ασχολούνται με τον κλάδο του κρέατος: ένας όμιλος με 14.000 υπαλλήλους, με παρουσία σε 55 σημεία σε όλη τη Γαλλία και με άνω των 4 δισ. ευρώ τζίρο.

Ο Maxence ανήκει στο νέο αίμα της οικογένειας Bigard, η νέα γενιά που σιγά-σιγά θα πάρει τα ηνία. Τον γνωρίσαμε τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν ήρθε στην Ελλάδα και παραβρέθηκε στα εγκαίνια της πρώτης ιδιωτικής σχολής κρεοπωλών στην Ελλάδα, της MEAT PRO. Του είχαμε από τότε ζητήσει να μας παραχωρήσει μία συνέντευξη, κάτι που τελικώς κατέστη εφικτό μόλις πρόσφατα. Στη συνέντευξη που δημοσιεύεται στο Meat News (τεύχος Δεκεμβρίου) ο Maxence Bigard, γενικός διευθυντής του Ομίλου Bigard, μιλά για τις αξίες και τις δεσμεύσεις του Ομίλου, για τις τάσεις στην αγορά του βόειου κρέατος, αλλά και για την ελληνική αγορά.

«Πραγματικά, η οικονομική κρίση αποτέλεσε τροχοπέδη στο εμπόριο με την Ελλάδα. Συναντήσαμε δυσκολίες στους κανονισμούς με την προσωρινή καθήλωση του τραπεζικού συστήματος. Ωστόσο, αποφασίσαμε να παραμείνουμε αυστηροί στους όρους συνεργασίας έχοντας βεβαίως απώλεια σε πελατειακό όγκο. Σήμερα πάντως ενισχύθηκε η απόφασή μας από την ελάχιστη απουσία ασφάλειας και την απρόσκοπτη ενιαία λειτουργία των πελατών μας» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Βigard όταν ερωτάται αν αισθάνθηκε αυτά τα τελευταία χρόνια της ελληνικής κρίσης την ανάγκη να κάνει κάποιους ιδιαίτερους σχεδιασμούς για την περίπτωση της Ελλάδας.

Εξάλλου, σε άλλη ερώτηση ο ίδιος αναφέρει ότι «Ο κρεοπώλης κατά την άποψή μας, είτε στο παραδοσιακό κρεοπωλείο είτε στο σούπερ μάρκετ, είναι και θα παραμείνει ένας ουσιώδης κρίκος του κλάδου μας, διότι αυτός είναι που συνδέει τον επιχειρηματία του κρέατος με τον τελικό πελάτη, επεξεργαζόμενος σωστά το κρέας και παρέχοντας συμβουλές στον καταναλωτή σχετικά με την ορθή επιλογή αναλόγως της ανάγκης του».

Ολόκληρη τη συνέντευξη του Maxence Bigard θα διαβάσετε στο τεύχος Δεκεμβρίου του Meat News, που ήδη κυκλοφορεί.

14 December 2016