Κέρδισε τις εντυπώσεις και στο Παρίσι το Ελαιοπουλάκι

13 November 2018

Κέρδισε τις εντυπώσεις και στο Παρίσι το Ελαιοπουλάκι

Με τη διάκριση SIAL 2018 Innovation Selection (το θεσμό για την διάκριση καινοτόμων προϊόντων που πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια στα πλαίσια της έκθεσης SIAL PARIS) επέστρεψε από το Παρίσι το Ελαιοπουλάκι (OliVchicken), που κατάφερε να τραβήξει την προσοχή τόσο των διεθνών επισκεπτών όσο και των ανταγωνιστών από άλλες χώρες, ενώ απέσπασε διθυραμβικά σχόλια για τη διαφορετικότητα του και τη γεύση του.

Η εταιρεία Αγγελάκης που διατηρεί μία παράδοση στην πτηνοτροφία από 1962, πιστή στις αξίες της που επιτάσσουν την παραγωγή αγνών, ποιοτικών πουλερικών, μεγαλωμένων αποκλειστικά με φυτικές τροφές αρίστης ποιότητας, συμμετείχε φέτος στη SIAL PARIS 2018  προκειμένου να παρουσιάσει το καινοτόμο της προϊόν, το Ελαιοπουλάκι.

Η εταιρεία με εξαγωγική δράση που το 2017 ξεπέρασε το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών, προσβλέπει μέσα από την παρουσία της σε νέες αγορές τα έτη 2018 και 2019, στον διπλασιασμό των εξαγωγικών της δραστηριοτήτων.

Η αποδοχή που έλαβαν τα προϊόντα της εταιρείας στη SIAL 2018 ήταν απρόσμενη και άκρως ενθαρρυντική για την εκπλήρωση των στόχων της.

Η παρουσία της σε Διεθνή Έκθεση Τροφίμων για 2η συνεχή χρονιά αποτελεί την αποτύπωση της εξωστρέφειας που διακατέχει την ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε., η οποία ετοιμάζει ήδη τις αποσκευές της για τις επόμενες Διεθνείς εκθέσεις το 2019 και 2020.

13 November 2018
Banner
Banner