Καμπάνια #StopEUMeatAds για αποκλεισμό του κρέατος από τα προγράμματα προώθησης τροφίμων
Related Articles
Mια πολιτική περισσότερο βιώσιμη, που θα προωθεί τα φυτικά υποκατάστατα του κρέατος, υποστηρίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση Χορτοφάγων (European Vegetarian Union – EVU) και άλλοι οργανισμοί.
Σε αυτό το πλαίσιο ζητούν από την Ε.Ε. να ενστερνιστεί την αντίληψή τους αυτή και να τη στηρίξει εμπράκτως μέσω των πολιτικών προώθησης γεωργικών προϊόντων.
Η Ε.Ε. χρησιμοποιεί εκατομμύρια ευρώ των φορολογούμενων πολιτών της για εκστρατείες που προωθούν ευρωπαϊκά αγροδιατροφικά προϊόντα και αυτό, λέει η EVU, είναι σωστό. Υπάρχει όμως ένα μειονέκτημα: τα προγράμματα προβολής περιλαμβάνουν και το κρέας.
Η EVU υποστηρίζει ότι όσο η Κομισιόν χρηματοδοτεί προγράμματα προβολής και προώθησης κρέατος, υπονομεύει τις προσπάθειες αειφορίας που προάγει η στρατηγική Farm to Fork.
Το θέμα επαναφέρουν για ακόμη μία φορά, καθώς είναι σε εξέλιξη η δημόσια διαβούλευση για το μέλλον των προγραμμάτων προώθησης γεωργικών προϊόντων και τροφίμων. Οι οργανώσεις χορτοφάγων θεωρούν ότι τώρα είναι η ευκαιρία να πιέσουν με κάθε τρόπο προκειμένου να σταματήσει η Κομισιόν να δέχεται και να χρηματοδοτεί προγράμματα προβολής του κρέατος στην Ε.Ε. και σε τρίτες χώρες.
Οι οργανώσεις υλοποιούν τη δική τους καμπάνια στα social media με το hashtag #StopEUMeatAds
Η διαβούλευση βρίσκεται σε εξέλιξη μέχρι τις 23 Ιουνίου 2021.