Καμπάνια προώθησης με συγχρηματοδότηση Ε.Ε. θα «τρέξει» η ΠΙΝΔΟΣ σε Εμιράτα και Κατάρ

22 October 2019

Καμπάνια προώθησης με συγχρηματοδότηση Ε.Ε. θα «τρέξει» η ΠΙΝΔΟΣ σε Εμιράτα και Κατάρ

Ογδόντα μία εκστρατείες προώθησης των γεωργικών προϊόντων διατροφής ενέκρινε για συγχρηματοδότηση η Κομισιόν. Πρόκειται για προγράμματα που θα χρηματοδοτηθούν με 200 εκατ. ευρώ συνολικά και θα υλοποιηθούν την επόμενη τριετία στην Ε.Ε. και εκτός της Ε.Ε.

Μεταξύ των προγραμμάτων που εγκρίθηκαν, είναι και αυτό του Αγροτικού Πτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Ιωαννίνων «ΠΙΝΔΟΣ». Ο Συνεταιρισμός είχε υποβάλει πρόταση για να «τρέξει» πρόγραμμα προώθησης κοτόπουλου και προϊόντων του στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στο Κατάρ. Το πρόγραμμα θα έχει τον τίτλο ChickLeaders, θα είναι τριετούς διάρκειας και κόστους 1,28 εκατ. Το πρόγραμμα της ΠΙΝΔΟΥ είναι και το μοναδικό που εγκρίθηκε από όσα υποβλήθηκαν από ελληνικό οργανισμό και αφορούσαν το κρέας.

Πόσες προτάσεις εγκρίθηκαν

Σημειώνεται ότι φέτος υποβλήθηκαν 109 προτάσεις για Απλό Πρόγραμμα Προώθησης (δηλ. προερχόμενο από οργάνωση ενός κράτους μέλους) και εγκρίθηκαν 56. Επίσης, υποβλήθηκαν 35 προτάσεις για Πολυπρογράμματα (δηλ. από οργανώσεις προερχόμενες από τουλάχιστον δύο κράτη μέλη) εκ των οποίων εγκρίθηκαν και θα χρηματοδοτηθούν οι 25.

Αναφορικά με τις φετινές επιλογές προγραμμάτων προώθησης ο αρμόδιος για τη γεωργία και αγροτική ανάπτυξη Επίτροπος Phil Hogan δήλωσε: «Τα ευρωπαϊκά προϊόντα αγροδιατροφής είναι γνωστά σε ολόκληρο τον κόσμο για την ποιότητα και την αυθεντικότητά τους. Αυτό το έχω δει ο ίδιος, καθώς έχω επισκεφθεί αρκετές χώρες σε όλο τον κόσμο, όπως η Κίνα, η Ιαπωνία, η Ινδονησία, το Μεξικό ή η Κολομβία, συνοδευόμενες από παραγωγούς αγροδιατροφικών προϊόντων της ΕΕ. Η Κομισιόν υποστηρίζει τη σκληρή δουλειά τους με τη διάδοση και τη διατήρηση της καλής φήμης τους σε παγκόσμιο επίπεδο».

Τα προγράμματα προώθησης αποσκοπούν να βοηθήσουν τους παραγωγούς να επικοινωνήσουν την ποιότητα των προϊόντων τους, να τα προωθήσουν εντός και εκτός της Ε.Ε. και να ανοίξουν νέες αγορές. Από τις 81 εγκριθείσες εκστρατείες, οι 55 απευθύνονται σε αγορές χωρών εκτός Ε.Ε., όπως η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Κίνα, το Μεξικό και η Ινδία.

Αναφέρεται, τέλος, ότι προγράμματα προώθησης υπέβαλαν και επελέγησαν, και άλλοι φορείς από την Ελλάδα: Συνεταιρισμός Κροκοπαραγωγών Κοζάνης, ΝΕΑ ΠΑΣΕΓΕΣ, ΕΑΣ Ημαθίας, Συν/σμός ΡΕΑ, ΔΕΛΚΟΦ Α.Ε., Αγροτική Επιχειρηματική Συνεργασία Θεσσαλονίκης/Κ. Μακεδονίας, Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης.

22 October 2019
Banner