Didier Marteau: Η αειφορία στο κέντρο των λύσεων συσκευασίας
Related Articles
Με την ευκαιρία της πανευρωπαϊκής συνάντησης στελεχών της Sealed Air, που έγινε στην Αθήνα στα τέλη Οκτωβρίου, το περιοδικό Meat News πραγματοποίησε συνέντευξη με τον υπεύθυνο για το ευρωπαϊκό μάρκετινγκ της εταιρείας, Ντιντιέ Μαρτό. Ο κ. Μαρτό είναι στην πραγματικότητα ο άνθρωπος που φροντίζει για την προώθηση και εδραίωση των εξαιρετικά καινοτόμων προτάσεων αυτής της παγκόσμιας εταιρείας για τη συσκευασία του νωπού κόκκινου κρέατος.
Στη συνέντευξη αυτή ο κ. Μαρτό μίλησε για τις καινοτομίες που έχει εισαγάγει η εταιρεία στη συσκευασία, τονίζοντας ότι "ιστορικά είμαστε μία εταιρεία συσκευασίας και παραμένουμε, αλλά θέλουμε να αναγνωριζόμαστε όλο και περισσότερο συνολικά ως μία εταιρεία συσκευασίας που στηρίζεται στη γνώση και προωθεί τα ζητήματα της αειφορίας".
Μιλώντας για τη χώρα μας είπε ότι ο τρόπος για να αντιμετωπιστεί η κρίση στην Ευρώπη, και στην Ελλάδα φυσικά, είναι οι καινοτόμες λύσεις, ενώ και η επιλογή της χώρας μας για την πραγματοποίηση της πανευρωπαϊκής συνάντησης των στελεχών της εταιρείας είναι ένδειξη "ότι στεκόμαστε δίπλα στα στελέχη μας που δραστηριοποιούνται εδώ, σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά".
Την πλήρη συνέντευξη θα βρείτε στο τεύχος Δεκεμβρίου του Meat News.