Ν. Μπαλαμπανίδης, Θεσσαλονίκη: Τα κρεοπωλεία της γειτονιάς, πιο οικονομικά από τα σούπερ μάρκετ
Related Articles
«Το καλάθι του νοικοκυριού» συνεχίζει την πορεία του στα σούπερ μάρκετ με την κυβέρνηση από τη μια μεριά να θεωρεί το μέτρο επιτυχημένο, αλλά με ενδεχόμενες βελτιώσεις και τους καταναλωτές από την άλλη να πιστεύουν πως οι τιμές συνεχίζουν να είναι υψηλές, επομένως δεν υπάρχει διαφορά στην αγορά των προϊόντων. Όσον αφορά τα κρεοπωλεία της γειτονιάς και το πόσο έχουν επηρεαστεί από την ενεργειακή κρίση και τις ανατιμήσεις των βασικών αγαθών, ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Νόμου Θεσσαλονίκης Νίκος Μπαλαμπανίδης δήλωσε σε τοπικό Μέσο: «Οι καταναλωτές εξακολουθούν να τρώνε κρέας. Δεν έχουν αλλάξει οι διατροφικές συνήθειες. Απλώς έχουν μειωθεί οι ποσότητες. Αυτό που λέμε εμείς “μέση απόδειξη”, έχει μειωθεί κατά 30%. Ο κόσμος ψωνίζει πιο συντηρητικά σε σχέση με πέρυσι και πρόπερσι. … Σε σχέση με άλλα προϊόντα που έχουν μεγάλες ανατιμήσεις, τα κρέατα είχαν παραμείνει στις ίδιες τιμές επί 15 συναπτά έτη και μόνο τελευταία είχαν μια άνοδο 25%. Βλέπουμε σε προϊόντα όπως π.χ, το λάδι, το αλεύρι κα να έχουν μεγάλες αυξήσεις στις τιμές του. … Η πελατειακή κίνηση έχει σκαμπανεβάσματα και μοιάζει με ένα καρδιογράφημα: άλλοτε είναι αυξημένη κι άλλο πέφτει. Έχουμε δει ότι πέφτει όταν υπάρχουν ειδήσεις που αφορούν στην κρίση, στην οικονομία. Φοβούνται για το μέλλον και η κακή ψυχολογία, η ανασφάλεια για την επόμενη μέρα τούς κάνει πιο διστακτικούς στις αγορές τους».
Σχολιάζοντας, μάλιστα, τις επιδοτήσεις στην ενέργεια, ο κ. Μπαλαμπανίδης είπε: «Οι λογαριασμοί ρεύματος είναι σε καλύτερο επίπεδο σε σχέση με τον χειμώνα και την άνοιξη του ’22 λόγω και της τωρινής τιμής της κιλοβατώρας αλλά και της επιδότησης που έχει δοθεί από την κυβέρνηση. Φυσικά και πληρώνουμε παραπάνω σε σχέση με άλλες χρονιές, όμως η εικόνα είναι κάπως βελτιωμένη αναφορικά με τους προηγούμενους μήνες», ενώ σε ό,τι αφορά τις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ ο πρόεδρος των κρεοπωλών Θεσσαλονίκης αποκάλυψε πως ως σωματείο κάνουν έρευνα αγοράς και: «…βλέπουμε τελευταία μεγάλες διαφορές στις τιμές ίδιων αγαθών στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Έχουν υπερτιμήσει τα προϊόντα, ενώ στα συνοικιακά κρεοπωλεία π.χ. οι τιμές είναι πιο φτηνές και η ποιότητα καλύτερη. Οπότε κάνουμε έρευνα αγοράς και πάμε γειτονιά».
Πηγή: typosthes.gr