Με επιτυχημένα σεμινάρια εκπαίδευσης κλείνει τη χρονιά η Bovillage
Related Articles
«Η µάρκα ανώτερης ποιότητας γαλλικού βόειου κρέατος Bovillage κλείνει άλλη µια επιτυχηµένη παρουσία δράσεων στην ελληνική αγορά µε σεµινάρια εκπαίδευσης προς τους Έλληνες επαγγελµατίες – σεφ και κρεοπώλες» ενημερώνει με σημερινή (20/12) ανακοίνωσή της η Bovillage.
Αναλυτικότερα, η Bovillage πραγµατοποίησε σεµινάρια στη σχολή Le Monde µε τον σεφ Dominique Perrot, ambassador της Bovillage, αλλά και στη Σχολή Επαγγελµάτων Κρέατος, συνδυάζοντας την παρουσία στην Ελλάδα του βραβευµένου εξειδικευµένου κρεοτέχνη Luc Perez.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα εκπαιδευτικά αυτά σεµινάρια συνδυάζουν ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό κοµµάτι: η θεωρία αναφέρεται στις αξίες της µάρκας (παραδοσιακή εκτροφή, φυτική διατροφή των ζώων, ιχνηλασιµότητα, τεχνογνωσία, εγγυήσεις και ελέγχους) ενώ το πρακτικό κοµµάτι εστιάζει σε εξειδικευµένες τεχνικές που αφορούν την κοπή και αξιοποίηση του βόειου σφάγιου. Οι δράσεις αυτές υλοποιούνται από την εταιρία Sopexa, µε πολυετή εµπειρία και εξειδίκευση στην επικοινωνία του τοµέα κρέατος στην Ελλάδα.
Το 2019 η µάρκα Bovillage κλείνει 10 χρόνια δηµιουργίας και επιτυχηµένης παρουσίας στην ελληνική αγορά. Αξίζει µε αφορµή αυτό να σηµειώσουµε ότι η δηµιουργία της µάρκας αλλά και η χρηµατοδότηση των δράσεων αποτελούν πρωτοβουλία της Γαλλικής ∆ιεπαγγελµατικής Interbev και 7 από τις µεγαλύτερες εταιρίες-σφαγεία µέλη της.
Στο επετειακό αυτό πλαίσιο αναµένονται σηµαντικές εκδηλώσεις προς τους Έλληνες επαγγελµατίες του κλάδου.