Η ετήσια βραδιά Bovillage
Related Articles
Η ετήσια βραδιά της μάρκας Bovillage πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014, στο Ελληνικό μουσείο αυτοκινήτου. Στο καθιερωμένο αυτό ετήσιο ραντεβού, οι Έλληνες επαγγελματίες του κλάδου κρέατος (εισαγωγείς, έμποροι, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με τις μεγαλύτερες γαλλικές εταιρίες κρέατος και τους εκπροσώπους της Γαλλικής Διεπαγγελματικής Κρέατος, και να συζητήσουν σε ένα ευχάριστο και χαλαρό περιβάλλον.
Η μάρκα Bovillage υποδέχθηκε τους καλεσμένους της στον ειδικά διαμορφωμένο για την περίσταση χώρο, διακοσμημένο με τα χρώματα της νέας καμπάνιας.
Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να περάσουν όμορφες στιγμές με τους εκπροσώπους του γαλλικού κλάδου μοσχαρίσιου κρέατος μέχρι πρωίας, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια χρονιά τη σπουδαιότητα αυτής της καθιερωμένης συνάντησης που ενισχύει τις δυνατές εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών.
Η μάρκα Bovillage στην 3η κλαδική έκθεση Meat Days
Δυναμικό ήταν το παρών της μάρκας Bovillage και στην έκθεση Meat Days, που πραγματοποιήθηκε από 1η έως 3 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Η μάρκα Bovillage υποδέχτηκε τους Έλληνες επαγγελματίες σε ένα ειδικά σχεδιασμένο περίπτερο, όπου κυριαρχούσαν το βασικό εικαστικό και οι ήρωες της καμπάνιας Bovillage, στα χαρακτηριστικά χρώματα της μάρκας.
Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου, η μάρκα Bovillage ήταν ο μεγάλος χορηγός του 1ου πανελλήνιου διαγωνισμού κρεοπωλών Black Box που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Provil, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Καταστηματαρχών Κρεοπωλών και το περιοδικό Meat Place.
Με μεράκι και τεχνογνωσία, 13 νεαροί κρεοπώλες κλήθηκαν να δημιουργήσουν το καλύτερο παρασκεύασμα κρεοπωλείου, χρησιμοποιώντας ως κύριο συστατικό - το οποίο ανακάλυπταν κρυμμένο μέσα στο μαύρο κουτί – μια εξαιρετικής ποιότητας μοσχαρίσια μπριζόλα Bovillage.
Η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από επαγγελματίες κρεοπώλες από όλη την Ελλάδα, παρατηρούσε με προσοχή, καθ’όλη τη διάρκεια της δημιουργίας των συμμετεχόντων. Παράλληλα το κοινό παρακολουθούσε προσηλωμένο τη διαδικασία live, ενώ στο τέλος κλήθηκε να ψηφίσει και να αναδείξει το καλύτερο παρασκεύασμα.
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, πραγματοποιήθηκε και το καθιερωμένο cocktail Bovillage για τους πελάτες και συνεργάτες της μάρκας.
Η έκθεση Μeat Days αποτέλεσε για τη μάρκα Bovillage μια σημαντική ευκαιρία να επιβεβαιώσει την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά και τις δυνατές σχέσεις με τους επαγγελματίες.