Ο πληθωρισμός στα ύψη και η ακρίβεια να καλπάζει δίχως όριο, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν προσαρμόσει τις ανάγκες τους στα νέα δεδομένα. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε το ΙΕΛΚΑ, οι Έλληνες καταναλώνουν 1 κιλό λιγότερο κρέας μηνιαίως, με εξαίρεση τα πουλερικά, τα οποία παρουσιάζουν αύξηση καθώς είναι η πιο οικονομική λύση στις ζωικές πρωτεΐνες.
Η προσπάθεια των πολιτών για πιο οικονομικές λύσεις στα τρόφιμα είναι συνεχείς με τα ζυμαρικά και τα όσπρια να μπαίνουν στις προτιμήσεις τους.
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ μειώθηκε η δαπάνη για πηγές πρωτεΐνης, ενδεικτικά το μοσχαρίσιο κρέας κατά 18% και το κρέας από αιγοπρόβατα κατά 40%, περιορίστηκαν οι δαπάνες για νωπό φρέσκο γάλα κατά 30% και για ελαιόλαδο κατά 17%.
Η μηνιαία δαπάνη για ψωμί και αρτοποιήματα αυξήθηκε κατά 12%, για ζυμαρικά 17% και για όσπρια 44%.
Όπως μας ενημερώνει η ανάλυση του ΙΕΛΚΑ, η ετήσια δαπάνη κατά κεφαλήν σε είδη παντοπωλείου το 2022 είναι μειωμένη κατά 5,8% σε σχέση με το 2009, τη χρονιά πριν από το ξεκίνημα της κρίσης, αλλά αυξημένη κατά 3,10% σε σχέση με το 2021, γεγονός που αποδίδεται στις τιμολογικές αυξήσεις των τροφίμων.
Πηγή: ertnews.gr
Related Articles
Ο πληθωρισμός στα ύψη και η ακρίβεια να καλπάζει δίχως όριο, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν προσαρμόσει τις ανάγκες τους στα νέα δεδομένα. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε το ΙΕΛΚΑ, οι Έλληνες καταναλώνουν 1 κιλό λιγότερο κρέας μηνιαίως, με εξαίρεση τα πουλερικά, τα οποία παρουσιάζουν αύξηση καθώς είναι η πιο οικονομική λύση στις ζωικές πρωτεΐνες.
Η προσπάθεια των πολιτών για πιο οικονομικές λύσεις στα τρόφιμα είναι συνεχείς με τα ζυμαρικά και τα όσπρια να μπαίνουν στις προτιμήσεις τους.
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ μειώθηκε η δαπάνη για πηγές πρωτεΐνης, ενδεικτικά το μοσχαρίσιο κρέας κατά 18% και το κρέας από αιγοπρόβατα κατά 40%, περιορίστηκαν οι δαπάνες για νωπό φρέσκο γάλα κατά 30% και για ελαιόλαδο κατά 17%.
Η μηνιαία δαπάνη για ψωμί και αρτοποιήματα αυξήθηκε κατά 12%, για ζυμαρικά 17% και για όσπρια 44%.
Όπως μας ενημερώνει η ανάλυση του ΙΕΛΚΑ, η ετήσια δαπάνη κατά κεφαλήν σε είδη παντοπωλείου το 2022 είναι μειωμένη κατά 5,8% σε σχέση με το 2009, τη χρονιά πριν από το ξεκίνημα της κρίσης, αλλά αυξημένη κατά 3,10% σε σχέση με το 2021, γεγονός που αποδίδεται στις τιμολογικές αυξήσεις των τροφίμων.
Πηγή: ertnews.gr