Καλή χρονιά το 2015 για τους Γερμανούς κρεοπώλες

10 February 2016

Καλή χρονιά το 2015 για τους Γερμανούς κρεοπώλες

Αναμένοντας τα πλήρη αποτελέσματα του έτους 2015, μαθαίνουμε ότι τα γερμανικά κρεοπωλεία σημείωσαν 0,1% αύξηση εσόδων κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2015. Αυτό ανακοίνωσε την περασμένη Πέμπτη η Ένωση Γερμανών Κρεοπωλών, που ανέφερε ότι η μικρή αυτή αύξηση αναμένεται να καταγραφεί μεγαλύτερη στα αποτελέσματα έτους, καθώς παραδοσιακά (και στη Γερμανία) οι πωλήσεις του τελευταίου τριμήνου (λόγω και των Χριστουγέννων) απογειώνονται.

«Αυτό το αποτέλεσμα πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο της μείωσης των τιμών καταναλωτή που παρατηρήθηκε στα προϊόντα κρέατος και στα λουκάνικα αφενός, και της μείωσης του αριθμού επιχειρήσεων και καταστημάτων κρεοπωλείου αφετέρου» σημειώνουν τα στελέχη της Ένωσης Γερμανών Κρεοπωλών και συμπληρώνουν: «Αυτό σηματοδοτεί μια πραγματική ανάπτυξη των επιχειρήσεων που έμειναν στην αγορά».

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η Ένωση Γερμανών Κρεοπωλών και τα οποία μεταφέρουμε από το globalmeatnews.com, η απασχόληση μειώθηκε κατά 0,1%, καθώς το 2015 εργάζονταν στα κρεοπωλεία 142.000 άνθρωποι. Η μείωση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι μειώθηκαν οι μαθητείες, καθώς και στο γεγονός ότι έκλεισαν πέρυσι αρκετά σημεία πώλησης. Πρέπει να σημειωθεί ότι έναν ειδικό τομέα δράσης της Ένωσης Γερμανών Κρεοπωλών αποτελεί η προσέλκυση νέων στο επάγγελμα, γι’ αυτό και σχεδιάζουν να οργανώσουν, στο πλαίσιο της μεγάλης έκθεσης IFFA, εκδηλώσεις για νεοεισερχόμενους κρεοπώλες.

Για να έχουμε μια εικόνα της γερμανικής αγοράς σχετικά με τα κρεοπωλεία, ας δούμε μερικά ακόμη στοιχεία:

Κάθε μέρα, περίπου 7 εκατ. άνθρωποι μπαίνουν και ψωνίζουν στα τοπικά κρεοπωλεία.

Με περισσότερα από 27.000 τοπικά κρεοπωλεία, η Γερμανία αριθμεί κατά μέσο όρο 27 καταστήματα για κάθε 100.000 ανθρώπους.

Επειδή τέλος αναμένουν ότι η κατανάλωση κρέατος θα αυξηθεί κατά 2% μέχρι το 2019, οι Γερμανοί κρεοπώλες πιστεύουν ότι τα καταστήματά τους είναι καλά τοποθετημένα ώστε να εξυπηρετήσουν την αυξανόμενη ζήτηση για εγχώρια κρέατα.

10 February 2016
Banner