Η Bovillage γιόρτασε τα 10 χρόνια της µε ένα λαμπερό πάρτι

20 March 2019

Η Bovillage γιόρτασε τα 10 χρόνια της µε ένα λαμπερό πάρτι

Με φίλους και συνεργάτες γιόρτασε η Bovillage την επέτειο των 10 χρόνων από τη δημιουργία της, σε μια λαμπερή εκδήλωση που έγινε την Κυριακή 17 Μαρτίου. Στα ιδιαίτερα στοιχεία της βραδιάς, η προβολή επετειακού βίντεο με τις καλύτερες στιγμές της 10ετίας.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση:

«Toν πολυχώρο “7ος” στο Σύνταγµα επέλεξε η Bovillage για να γιορτάσει µε φίλους και συνεργάτες τα 10 χρόνια από τη δημιουργία της.

Ο εντυπωσιακός στολισμός, µε μπαλόνια και χρυσά banners µε το επετειακό λογότυπο της μάρκας έδινε ξεκάθαρα την εορταστική διάθεση. Και η Bovillage είχε πολλούς λόγους να γιορτάσει: 10 χρόνια από τη δημιουργία της, κρατώντας σταθερά την ηγετική θέση της Ελληνικής αγοράς στο βόειο κρέας.

Τους Έλληνες επαγγελματίες για την προτίμησή τους ευχαρίστησαν θερμά οι Dominique Guineheux, πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Οµίλου Βόειου Κρέατος και, Claudine Allain, διευθύντρια Επικοινωνίας της Γαλλικής Διεπαγγελµατικής Interbev.

Από δεξιά ο πρόεδρος της Ένωσης Κρεοπωλών Αθήνας Αττικής «Οι Ταξιάρχες» Βασίλης Ντεληφιλιππίδης μπροστά στο επετειακό πανό για τα 10 χρόνια Bovillage, μαζί με την διευθύντρια της Σχολής Επαγγελμάτων Κρέατος Πετρούλα Κώστογλου και τον κτηνίατρο καθηγητή της Σχολής Επαγγελμάτων Κρέατος, Βασίλη Κατέρη

Αμφότεροι τόνισαν ότι εμπιστοσύνη και προτίμηση της Ελληνικής αγοράς έχει φέρει τη μάρκα Bovillage στη σημερινή της θέση. Στη συνέχεια, αναφέρθηκαν στη ριζική ανανέωση της μάρκας από τη γέννησή της, τόσο ως προς το εικαστικό της κομμάτι όσο και τις δράσεις προς τους Έλληνες επαγγελματίες. Επίσης, θέλησαν να θυμίσουν τους στόχους που έθεσε η Interbev όταν δημιούργησε τη μάρκα Bovillage: αυτοί ήταν τόσο η ανάδειξη της ποιότητας του γαλλικού βόειου κρέατος όσο και η στήριξη των πωλήσεων µε δράσεις επικοινωνίας και προβολής προς την Ελληνική αγορά.

Στο πλαίσιο αυτό, προβλήθηκε πρώτη φορά το επετειακό βίντεο που ετοίμασε η Βovillage: το βίντεο συνδυάζει τα σημαντικότερα ενσταντανέ των τελευταίων 10 ετών και την προβολή των εγγενών αξιών του Γαλλικού Βόειου Κρέατος – εκτατική και παραδοσιακή εκτροφή, φυτική διατροφή, πρότυπο σύστηµα ιχνηλασιµότητας, συνεχής υγειονοµική παρακολούθηση, υψηλή τεχνογνωσία των Γαλλικών επιχειρήσεων. Στο τέλος της προβολής παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο της μάρκας καθώς και το κεντρικό διττό μήνυμα επικοινωνίας, δέσμευση και δήλωση της μάρκας: «Υπογράφουµε την ποιότητα, τιμούμε την εμπιστοσύνη σας». Η Claudine Allain, κλείνοντας, ανακοίνωσε τις δράσεις της μάρκας για το 2019, που αφορούν τόσο την προβολή της στα κλαδικά μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο και τις δράσεις στα σημεία πώλησης και συνεχάρη τη Sopexa για την άρτια διοργάνωση, στην οποία και ανέθεσε για άλλη µια φορά την τριετή καμπάνια προβολής της».

20 March 2019
Banner
Banner