Αποφάσεις για πολύπλευρη εξωστρεφή δράση στη Συνέλευση των κρεοπωλών της Αθήνας
Related Articles
Αρκετά ήταν τα θέματα που είχαν να συζητήσουν οι κρεοπώλες της Αθήνας στη χθεσινή Γενική τους Συνέλευση, κυρίαρχο όμως αποδείχθηκε, όπως ήταν αναμενόμενο, η αναγραφή της προέλευσης κρέατος στην ταμειακή μηχανή των σημείων λιανικής πώλησης. Ένα θέμα για το οποίο οι κρεοπώλες εξακολουθούν να ζητούν διευκρινίσεις προκειμένου να το εφαρμόσουν χωρίς να είναι εκτεθειμένοι στους ελέγχους. Για ένα θέμα όπου πολλοί λένε ότι ακόμη και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί (και ποιοι από αυτούς;) δεν έχουν καταλάβει τι θα πρέπει να ελέγξουν, η ποικιλία απόψεων μεταξύ των κρεοπωλών της Αθήνας ήταν μεγάλη και κινείτο από την άρνηση εφαρμογής του μέτρου, μέχρι την εφαρμογή του αλλά με παράλληλες δυναμικές δράσεις του σωματείου που θα αποκαλύπτουν αφενός την αναποτελεσματικότητα της ρύθμισης και αφετέρου όσους είναι οι πραγματικοί υπεύθυνοι για την ανεπάρκεια του συστήματος ΑΡΤΕΜΙΣ. Δεδομένου ότι χθες Τετάρτη 18/4 ήταν η πρώτη μέρα ισχύος του μέτρου, αρκετοί ακόμη υπογράμμιζαν ότι είναι απαραίτητη μια χρονική παράταση στην εφαρμογή του, στη διάρκεια της οποίας να υποχρεωθεί το ΥΠΑΑΤ να δώσει τις τεχνικές διευκρινίσεις που ζητούνται. Σχετικό ψήφισμα του Σωματείου Κρεοπωλών Αθήνας-Αττικής «Οι Ταξιάρχες», αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα εντός των επόμενων ωρών.
Κατά τα λοιπά, η Συνέλευση κύλησε με παρουσίαση μερικών ιδιαίτερα πρωτοποριακών ιδεών που αποσκοπούν να τονώσουν την εικόνα του κρεοπώλη στην κοινωνία. Στην κατεύθυνση αυτή, ένα μόνο βήμα, το οποίο προσπαθεί να εκμεταλλευθεί τη διείσδυση των νέων τεχνολογιών και των social media στην κοινωνία (και ιδιαίτερα στη νέα γενιά) είναι η ανάρτηση βίντεο στο Youtube, μια κανονική παραγωγή που θα βάζει τον κρεοπώλη στο επίκεντρο της διατροφικής κουλτούρας των Ελλήνων. Δεν είναι όμως μόνο αυτό, καθώς δρομολογούνται μια σειρά ενδιαφέρουσες δράσεις, που θα χαρακτηρίζονται από ένταση και διάρκεια.
Κάρτα μέλους
Τα μέλη των «Ταξιαρχών» είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν λεπτομερώς περί της κάρτας προνομίων για τα μέλη του Σωματείου, με την οποία θα απολαμβάνουν εκπτώσεων για τις επαγγελματικές ή καταναλωτικές αγορές τους από τις συμβεβλημένες επιχειρήσεις, την ίδια στιγμή που ένα μέρος του τζίρου που θα γίνεται με αυτές τις αγορές θα επιστρέφει στο Σωματείο της Αθήνας προκειμένου να ενισχυθούν τα οικονομικά του και συνεπώς οι δράσεις του. Πρόκειται για ένα μεγάλο πρόγραμμα στο οποίο συμβάλλονται μέχρι στιγμής 3.000 επιχειρήσεις, 4 όμιλοι και 200.000 καταναλωτές, που αποτελούν έτσι ένα είδος κοινότητας που απολαμβάνουν κοινά οφέλη. Εκτός από την Κάρτα Μέλους που θα έχουν τα μέλη του Σωματείου με όλα τα προνόμια που αυτή συνεπάγεται, κάθε μέλος των «Ταξιαρχών» θα έχει τη δυνατότητα (δωρεάν για τον επόμενο μήνα) να εκδίδει την κάρτα του καταστήματός του την οποία θα δίνει στους πελάτες του ώστε αυτοί να έχουν έκπτωση για τις αγορές τους όχι μόνο στο συγκεκριμένο κατάστημα αλλά και σε όλα τα καταστήματα και επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Η εφαρμογή της ιδέας αυτής στα μέλη ενός σωματείου χαρακτηρίστηκε μάλιστα πρωτοποριακή για τα συνδικαλιστικά δεδομένα των επαγγελματιών στην Ελλάδα, ενώ .
Meet the Lamb
Βασικός Υποστηρικτής της καμπάνιας Meet the Lamb θα είναι η Ένωση Κρεοπωλών της Αθήνας με δράσεις που θα περιλαμβάνουν παρουσιάσεις και γευσιγνωσίες σε κρεοπωλεία της Αττικής, ραδιοφωνική και τηλεοπτική κάλυψη με συμμετοχή κρεοπωλών. «Εκτός από την προσπάθειά μας να επαναφέρουμε το αρνί και το κατσίκι στα σπίτια και στο πιάτο των Ελλήνων καταναλωτών, θα είναι παράλληλα μια πολύ καλή προβολή για τα καταστήματά μας» σημείωσε εμφατικά ο πρόεδρος της Ένωσης, Βασ. Ντελιφιλιππίδης, που ανακοίνωσε ότι οι σχετικές δράσεις αναμένεται να ξεκινήσουν από το φθινόπωρο.
Δράσεις και ημερίδες
Μια σειρά δράσεις και ημερίδες θα υλοποιεί σε καίριες στιγμές εντός του έτους το Σωματείο της Αθήνας, έχοντας κάνει για το σκοπό αυτό και σχετικές συζητήσεις με χορηγούς που θα υποστηρίξουν την προσπάθεια. Οι δράσεις θα περιλαμβάνουν παρουσιάσεις από σεφ και κρεοπώλες με διαφορετικές κάθε φορά θεματικές, ενώ η αρχή θα γίνει τον επόμενο μήνα στο Φεστιβάλ «Ελλάδα, Γιορτή, Γεύσεις» που διοργανώνει στην Τεχνόπολη στο Γκάζι το ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ (4-6 Μαΐου).