Δ. Ανδρεόπουλος: Αντίθετα από τα σούπερ μάρκετ, ο κρεοπώλης δεν πουλάει τη… γριά για νύφη
Related Articles
Πήγε με την παρέα του πρόσφατα σε ψητοπωλείο και παρήγγειλαν μπριζόλα χοιρινή, σουβλάκι χοιρινό, σουβλάκι κοτόπουλο κ.ά. Σε ερώτησή του αν είναι ελληνικό το σουβλάκι ή η μπριζόλα, η απάντηση ήταν ειρωνική: «σιγά μην κάνουμε DNA στο κρέας μας».
Με τον παραστατικό αυτό τρόπο ο πρόεδρος των κρεοπωλών της Πάτρας απαντά στην συζήτηση των τελευταίων εβδομάδων, η οποία αφορά την αναγραφή της προέλευσης του κρέατος στην ταμειακή μηχανή του κρεοπωλείου. «Ας υποχρεώσουν και τα καταστήματα εστίασης να γράψουν την προέλευση στους καταλόγους ώστε να ξέρουμε τι τρώμε και να αναγκαστούν να αγοράζουν ελληνικά κρέατα», λέει λοιπόν ο Διονύσης Ανδρεόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Meat News και η οποία δημοσιεύεται στο τεύχος Δεκεμβρίου, που κυκλοφορεί.
Στη συνέντευξη ο κ. Ανδρεόπουλος αναφέρεται στο ζήτημα του αθέμιτου ανταγωνισμού, στις λαθροσφαγές, στην ανάγκη να ενημερωθεί ο καταναλωτής πώς θα προστατευθεί από τις παραπλανητικές προσφορές, στη διαφορά ανάμεσα στα λουκάνικα του κρεοπωλείου και σε αυτά του σούπερ μάρκετ. Υποστηρίζει επίσης ότι μεθοδεύεται με μαθηματική ακρίβεια το σβήσιμο των μικρών επιχειρήσεων και ειδικά των κρεοπωλείων, και ζητά μεγαλύτερη δυναμική στη δράση της Ομοσπονδίας των Κρεοπωλών. «Οι καλόπιστες κουβέντες και τα χτυπήματα στην πλάτη δεν λύνουν προβλήματα. Η καλή γλώσσα πολλές φορές δεν βγάζει «το φίδι από την τρύπα». Χρειάζεται συνεχής επαγρύπνηση, συνεχείς επισκέψεις κάθε εβδομάδα, κάθε μήνα στο Υπουργείο Ανάπτυξης για το θέμα του αθέμιτου ανταγωνισμού» λέει χαρακτηριστικά.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Διονύση Ανδρεόπουλου, στο τεύχος Δεκεμβρίου του Meat News.