Ευκαιρίες για τα τοπικά προϊόντα σε Κάρυστο και Αγ. Νικόλαο Κρήτης

21 July 2016

Ευκαιρίες για τα τοπικά προϊόντα σε Κάρυστο και Αγ. Νικόλαο Κρήτης

Story Highlights

  • Οι δύο επενδυτές, αραβικών και ρωσικών συμφερόντων, έχουν δεσμευθεί να παράσχουν προσυμφωνημένα και μετρήσιμα ανταποδοτικά οφέλη στην τοπική και ευρύτερη περιοχή, όπως μεταξύ άλλων η προμήθεια τοπικών προϊόντων στο μέγιστο δυνατό βαθμό

Related Articles

Σε προμήθεια τοπικών προϊόντων στο μέγιστο δυνατό βαθμό έχουν μεταξύ άλλων δεσμευτεί δύο μεγάλοι επενδυτές που επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα. Αυτό ανακοινώνει το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, ενημερώνοντας ότι «δύο νέες ξένες άμεσες επενδύσεις στον τομέα του τουρισμού αξιολογήθηκαν από την Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) και εντάχθηκαν από τη Διυπουργική Επιτροπή στη διαδικασία στρατηγικών επενδύσεων».

Σύμφωνα με το Υπουργείο, αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει την επανάκαμψη της εμπιστοσύνης των ξένων ιδιωτών επενδυτών στις προοπτικές, τις ευκαιρίες και την ενδυνάμωση της ελληνικής οικονομίας σε περιβάλλον κανονικότητας και ασφάλειας.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, πρόκειται για δύο σύνθετα τουριστικά συγκροτήματα, τα οποία περιλαμβάνουν ξενοδοχειακές υποδομές, μαρίνα, ειδικού τύπου τουριστικές υποδομές, και παραθεριστική κατοικία, εκ των οποίων το πρώτο είναι στην Εύβοια (Δήμος Καρύστου) και το δεύτερο στην Κρήτη (Δήμος Αγ. Νικολάου), συνολικού προϋπολογισμού 600 εκ. ευρώ.

Τα δύο έργα προβλέπεται να δημιουργήσουν περίπου 600 άμεσες νέες θέσεις εργασίας καθώς και πολλαπλάσιες έμμεσες, ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομίας «οι δύο επενδυτές, αραβικών και ρωσικών συμφερόντων, έχουν δεσμευθεί να παράσχουν προσυμφωνημένα και μετρήσιμα ανταποδοτικά οφέλη στην τοπική και ευρύτερη περιοχή, όπως χορηγίες σε κοινωφελείς υποδομές, υποτροφίες και πρακτική εκπαίδευση νέων της τοπικής κοινωνίας, καθώς και αξιοποίηση υπηρεσιών τοπικών επιχειρήσεων, εργατικού δυναμικού της περιοχής και προμήθεια τοπικών προϊόντων στο μέγιστο δυνατό βαθμό».

Γνωρίζοντας τι συνήθως συμβαίνει με όλα τα μεγάλα τουριστικά συγκροτήματα, αυτό το τελευταίο μένει να το δούμε…

21 July 2016
Banner