Ψώνια την τελευταία στιγμή και προτίμηση στις προσφορές είναι η τάση των Βρετανών καταναλωτών για τα φετινά Χριστούγεννα
Related Articles
Τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος γιορτών που διαρκεί αρκετές μέρες, επομένως και οι καταναλωτές είναι πολύ σκεπτικοί ως προς τις αγορές τους, με δεδομένο το κόστος των τροφίμων. Στο Ηνωμένο Βασίλειο φέτος, πιθανόν πολλοί άνθρωποι να προτιμήσουν να φάνε έξω την ημέρα των Χριστουγέννων μια που εξαιτίας του Covid, μέχρι και το 2022, υπήρχαν πολλοί περιορισμοί. Οπότε τώρα, πλέον, πιθανόν να δούμε αύξηση των οικογενειών που επιλέγουν να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα σε εστιατόρια – είτε ακριβά είτε όσο αντέχει ο προϋπολογισμός τους.
Οι φθηνότερες τιμές των εναλλακτικών επιλογών όπως είναι το ψητό κοτόπουλο και τα λουκάνικα μπορεί να παρασύρουν τους αγοραστές μακριά από την παραδοσιακή γαλοπούλα φέτος. Στοιχεία από το IGD έδειξαν ότι το 56% των Βρετανών αγοραστών που γιόρτασαν τα Χριστούγεννα το 2022 είχαν γαλοπούλα ως μέρος του χριστουγεννιάτικου γεύματος, από 60% το 2021 και προβλεπόταν ότι θα μειωθεί ακόμα περισσότερο φέτος. Μπορεί επίσης να δούμε μερικούς καταναλωτές να επιλέγουν κατεψυγμένο αντί φρέσκο, καθώς τα δεδομένα της AHDB έδειξαν πρόσφατα ότι πάνω από το 75% των καταναλωτών είπε ότι η τιμή έχει είναι βασικός παράγοντας για την επιλογή κρέατος τον τελευταίο χρόνο.
Οι καταναλωτές συνεχίζουν να δελεάζονται από τις καλές προσφορές και αναμένεται ότι αυτό θα συνεχιστεί και στις μέρες των γιορτών. Όσα καταστήματα λιανικής δεν κατεβάσουν τις τιμές, μάλλον δεν θα προσελκύσουν φέτος αγοραστές. Τα σούπερ μάρκετ έχουν πάντα μεγάλες προσφορές την περίοδο των Χριστουγέννων και όσοι επιλέγουν να προσφέρουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις φέτος θα πρέπει να περιμένουν και περισσότερους αγοραστές.
Ωστόσο, παρά την έλλειψη προωθητικών ενεργειών, πιστεύουμε ότι τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ είναι πιθανό να είναι η τοποθεσία του χριστουγεννιάτικου καταστήματος της επιλογής πολλών αγοραστών, με πολλούς καταναλωτές να πραγματοποιούν συναλλαγές από τη συνήθη επιλογή τους σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσουν χρήματα.
Είναι γεγονός πως οι καταναλωτές συνεχίζουν να σκέφτονται τα έξοδά τους και μια και τα φρέσκα προϊόντα είναι ήδη ακριβά, πολλά είδη κατεψυγμένα, όπως πίτες, σοκολάτες κ.λπ. ίσως να έχουν αγοραστεί από νωρίς, πριν από την εορταστική περίοδο. Πάντως, η μεγαλύτερη ημέρα για αγορές λιανικής για φέτος, αναμένεται να είναι η Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου.
Πηγή: euromeatnews.com