Έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα 880 καταναλωτών, σχετικά με τα ποσά που θα διαθέσουν στις διακοπές τους, υπέδειξε ότι «4 στους 10 καταναλωτές προτιμούν να μαγειρεύουν οι ίδιοι στις διακοπές τους, με τη μέση δαπάνη για αγορά τροφίμων είναι βρίσκεται γύρω στα 120 ευρώ. Η μείωση του εισοδήματος ή της αγοραστικής δύναμης, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για το εάν θα κάνει ο πολίτης διακοπές», όπως είπε στην ΕΡΤ ο αναπληρωτής αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) Αντώνης Ζαΐρης.
Είναι χαρακτηριστικό πως το 45% των ερωτηθέντων κατά τη διάρκεια των διακοπών μαγειρεύει συχνά, δηλαδή προσπαθεί να μειώσει τη δαπάνη της εστίασης. Το 66% απαντά ότι επισκέπτεται συχνά καταστήματα τροφίμων όπως σουπερμάρκετ κάτι που δείχνει και πάλι μία τάση εξοικονόμησης χρημάτων, ενώ το 53% αγοράζει τοπικά προϊόντα.
Οι πολίτες, φέτος, θα επιδιώξουν ακόμα πιο οικονομικούς τύπους διακοπών με κάθε τρόπο, όπου αναλυτικά είναι:
Φιλοξενία σε εξοχικό σπίτι επιλέγει το 26%. Διαμονή σε εξοχικό σπίτι επιλέγει το 22%. Δηλαδή, σχεδόν ένας στους 2 Έλληνες δεν πληρώνει στέγη για τις διακοπές του.
Ένας στους 5 επιλέγει για τις διακοπές ενοικιαζόμενα δωμάτια, και ένας στους 2 προτιμάει να αγοράζει τοπικά προϊόντα.
Η μέση συνολική δαπάνη για τις διακοπές είναι 230 ευρώ, ενώ στα 118 ευρώ ανέρχονται οι αγορές για σουπερμάρκετ και στα 52 ευρώ οι αγορές τουριστικών ειδών.
Related Articles
Έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα 880 καταναλωτών, σχετικά με τα ποσά που θα διαθέσουν στις διακοπές τους, υπέδειξε ότι «4 στους 10 καταναλωτές προτιμούν να μαγειρεύουν οι ίδιοι στις διακοπές τους, με τη μέση δαπάνη για αγορά τροφίμων είναι βρίσκεται γύρω στα 120 ευρώ. Η μείωση του εισοδήματος ή της αγοραστικής δύναμης, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για το εάν θα κάνει ο πολίτης διακοπές», όπως είπε στην ΕΡΤ ο αναπληρωτής αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) Αντώνης Ζαΐρης.
Είναι χαρακτηριστικό πως το 45% των ερωτηθέντων κατά τη διάρκεια των διακοπών μαγειρεύει συχνά, δηλαδή προσπαθεί να μειώσει τη δαπάνη της εστίασης. Το 66% απαντά ότι επισκέπτεται συχνά καταστήματα τροφίμων όπως σουπερμάρκετ κάτι που δείχνει και πάλι μία τάση εξοικονόμησης χρημάτων, ενώ το 53% αγοράζει τοπικά προϊόντα.
Οι πολίτες, φέτος, θα επιδιώξουν ακόμα πιο οικονομικούς τύπους διακοπών με κάθε τρόπο, όπου αναλυτικά είναι: