Έρευνα που διεξήγαγε η IRI* σχετικά με τις πωλήσεις κιμά βόειου κρέατος, υπέδειξε πως η εν λόγω βιομηχανία ικανοποιεί τις απαιτήσεις μιας νέας αλλά και εναλλακτικής πελατειακής βάσης.
Μια αναδρομή στην Ιστορία μας θυμίζει πως το άλεσμα του βοείου κρέατος έχει εντοπιστεί στους αρχαίους Αιγύπτιους στρατιώτες που έψηναν τη μπριζόλα κάτω από τις σέλες τους. Φυσικά, το Hamburg Steak ή Hamburg Sausage, που περιελάμβανε κιμά ή ψιλοκομμένο κρέας, καρυκεύματα και μερικές φορές τριμμένη φρυγανιά, έχει τις ρίζες του στη Γερμανία και από κει ξεκίνησε την πορεία της η μπριζόλα που έγινε γνωστή ως Salisbury και θεωρείται πρόδρομος του μοσχαρίσιου κιμά. Σήμερα, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τον κιμά στο χάμπουργκερ εναλλακτικά, προϊόν που το καθιστά ένα από τα πιο δημοφιλή και ευέλικτα προϊόντα βόειου κρέατος.
Μερικά από τα κοινά και εύκολα στην προετοιμασία γεύματα με μοσχαρίσιο κιμά είναι τα τάκος, τα κεφτεδάκια, τα ζυμαρικά με σάλτσα κρέατος, αλλά και η χρήση μοσχαρίσιου κιμά ως επικάλυψη πίτσας. Η οικονομική τιμή του, η ευκολία και η ευελιξία της προετοιμασίας συμβάλλουν στη δημοτικότητα του κιμά τόσο στην εστίαση όσο και στις αγορές λιανικής. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την National Cattlemen's Beef Association (NCBA) αποκάλυψαν ότι πάνω από το 50% των καταναλωτών αποθήκευαν επιπλέον συσκευασίες μοσχαρίσιου κιμά στους καταψύκτες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 του 2020. Η λιανική ζήτηση για κιμά παρέμεινε υψηλή το 2021 και σύμφωνα με Information Resources Inc. (IRI), οι πωλήσεις κιμά βόειου κρέατος το 2021 ανήλθαν συνολικά σε 11,9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ενδείξεις από καταναλωτές
Αν και όλα φέρουν την ετικέτα «κιμάς μοσχαρίσιος», ο αριθμός των επιλογών στο τμήμα των κιμάδων είναι… υπερβολικός. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αποφασίσουν: α) ποια αναλογία άπαχου επιθυμούν, β) αν θέλουν μπαχαρικά, ρολό ή μπιφτέκια, γ) αν θέλουν κιμά από ψαρονέφρι, δ) αν θέλουν απλώς κιμά ή κατασκευασμένο από επώνυμο σεφ κ.λπ.
Υπολογίζεται ότι οι Αμερικανοί τρώνε περίπου 50 δισεκατομμύρια μπέργκερ κάθε χρόνο και η Technomic Inc. (Σικάγο), ανέφερε ότι τα χάμπουργκερ καταναλώνονται στο σπίτι ή στα καταστήματα εστίασης τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα από περίπου από το 55% των καταναλωτών.
Το USDA (υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ) έχει ορισμένες απαιτήσεις για τον κιμά, όπως π.χ. η μέγιστη περιεκτικότητα σε λίπος σε οποιονδήποτε κιμά βόειου κρέατος πρέπει να είναι 30% (70% άπαχο) και δεν επιτρέπεται η προσθήκη νερού, φωσφορικών αλάτων, συνδετικών ή άλλων πηγών κρέατος και να εξακολουθεί να επισημαίνεται ως κιμάς βοδινού. Όλες οι πληροφορίες πρέπει να εμφανίζονται με σαφήνεια στην ετικέτα για να επιτρέπουν στους καταναλωτές να είναι ενημερωμένοι για το τι ακριβώς αγοράζουν.
*Η IRI είναι μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και έρευνας αγοράς με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εταιρεία παρέχει στους πελάτες πληροφορίες για την αγορά καταναλωτών, αγοραστών και λιανικής, καθώς και αναλύσεις για συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά, λιανική και βιομηχανίες υγειονομικής περίθαλψης.
Πηγή: meatpoultry-com
Related Articles
Έρευνα που διεξήγαγε η IRI* σχετικά με τις πωλήσεις κιμά βόειου κρέατος, υπέδειξε πως η εν λόγω βιομηχανία ικανοποιεί τις απαιτήσεις μιας νέας αλλά και εναλλακτικής πελατειακής βάσης.
Μια αναδρομή στην Ιστορία μας θυμίζει πως το άλεσμα του βοείου κρέατος έχει εντοπιστεί στους αρχαίους Αιγύπτιους στρατιώτες που έψηναν τη μπριζόλα κάτω από τις σέλες τους. Φυσικά, το Hamburg Steak ή Hamburg Sausage, που περιελάμβανε κιμά ή ψιλοκομμένο κρέας, καρυκεύματα και μερικές φορές τριμμένη φρυγανιά, έχει τις ρίζες του στη Γερμανία και από κει ξεκίνησε την πορεία της η μπριζόλα που έγινε γνωστή ως Salisbury και θεωρείται πρόδρομος του μοσχαρίσιου κιμά. Σήμερα, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τον κιμά στο χάμπουργκερ εναλλακτικά, προϊόν που το καθιστά ένα από τα πιο δημοφιλή και ευέλικτα προϊόντα βόειου κρέατος.
Μερικά από τα κοινά και εύκολα στην προετοιμασία γεύματα με μοσχαρίσιο κιμά είναι τα τάκος, τα κεφτεδάκια, τα ζυμαρικά με σάλτσα κρέατος, αλλά και η χρήση μοσχαρίσιου κιμά ως επικάλυψη πίτσας. Η οικονομική τιμή του, η ευκολία και η ευελιξία της προετοιμασίας συμβάλλουν στη δημοτικότητα του κιμά τόσο στην εστίαση όσο και στις αγορές λιανικής. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την National Cattlemen's Beef Association (NCBA) αποκάλυψαν ότι πάνω από το 50% των καταναλωτών αποθήκευαν επιπλέον συσκευασίες μοσχαρίσιου κιμά στους καταψύκτες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 του 2020. Η λιανική ζήτηση για κιμά παρέμεινε υψηλή το 2021 και σύμφωνα με Information Resources Inc. (IRI), οι πωλήσεις κιμά βόειου κρέατος το 2021 ανήλθαν συνολικά σε 11,9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ενδείξεις από καταναλωτές
Αν και όλα φέρουν την ετικέτα «κιμάς μοσχαρίσιος», ο αριθμός των επιλογών στο τμήμα των κιμάδων είναι… υπερβολικός. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αποφασίσουν: α) ποια αναλογία άπαχου επιθυμούν, β) αν θέλουν μπαχαρικά, ρολό ή μπιφτέκια, γ) αν θέλουν κιμά από ψαρονέφρι, δ) αν θέλουν απλώς κιμά ή κατασκευασμένο από επώνυμο σεφ κ.λπ.
Υπολογίζεται ότι οι Αμερικανοί τρώνε περίπου 50 δισεκατομμύρια μπέργκερ κάθε χρόνο και η Technomic Inc. (Σικάγο), ανέφερε ότι τα χάμπουργκερ καταναλώνονται στο σπίτι ή στα καταστήματα εστίασης τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα από περίπου από το 55% των καταναλωτών.
Το USDA (υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ) έχει ορισμένες απαιτήσεις για τον κιμά, όπως π.χ. η μέγιστη περιεκτικότητα σε λίπος σε οποιονδήποτε κιμά βόειου κρέατος πρέπει να είναι 30% (70% άπαχο) και δεν επιτρέπεται η προσθήκη νερού, φωσφορικών αλάτων, συνδετικών ή άλλων πηγών κρέατος και να εξακολουθεί να επισημαίνεται ως κιμάς βοδινού. Όλες οι πληροφορίες πρέπει να εμφανίζονται με σαφήνεια στην ετικέτα για να επιτρέπουν στους καταναλωτές να είναι ενημερωμένοι για το τι ακριβώς αγοράζουν.
*Η IRI είναι μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και έρευνας αγοράς με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εταιρεία παρέχει στους πελάτες πληροφορίες για την αγορά καταναλωτών, αγοραστών και λιανικής, καθώς και αναλύσεις για συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά, λιανική και βιομηχανίες υγειονομικής περίθαλψης.
Πηγή: meatpoultry-com