Υπηρεσίες άμεσης εξυπηρέτησης για τους μισθωτές του ΟΚΑΑ μέσω «e-OKAA 24h SERVICES»
Related Articles
Ο εκσυγχρονισμός του τρόπου λειτουργίας του και η εισαγωγή του ψηφιακού μετασχηματισμού στην καθημερινή πρακτική του είναι για τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας – ΟΚΑΑ ένας στρατηγικός στόχος, όπως δείχνουν οι νέες υπηρεσίες που ανακοινώνει η Διοίκησή του Οργανισμού.
Ήδη ξεκίνησε πιλοτικά η εφαρμογή ενός πλέγματος καινοτόμων υπηρεσιών άμεσης εξυπηρέτησης με την ονομασία «e-OKAA 24h SERVICES», οι οποίες εκπορεύονται από τρεις θεματικούς άξονες: Καθαριότητα - Συντήρηση - Ασφάλεια.
Η νέα υπηρεσία, που λειτουργεί καθημερινά και καθόλη τη διάρκεια του 24ώρου, στοχεύει στην άμεση επίλυση προβλημάτων που εντοπίζουν οι μισθωτές στους χώρους της Κεντρικής Αγοράς στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη.
Πώς λειτουργεί
Οι μισθωτές (καταστήματα οπωροκηπευτικών, Κρεαταγοράς, Αγοράς Καταναλωτή) της Κεντρικής Λαχαναγοράς του Αγίου Ιωάννη Ρέντη που εντοπίζουν μια ατέλεια ή έχουν κάποια συγκεκριμένη υπόδειξη στο πεδίο της Καθαριότητας, της Συντήρησης και της Φύλαξης στους κοινόχρηστους χώρους της Αγοράς, μπορούν ανά πάσα στιγμή του 24ωρου να το γνωστοποιήσουν στον ΟΚΑΑ ΑΕ:
1. Καλώντας 24h τους ειδικούς εξειδικευμένους τηλεφωνικούς αριθμούς ανά κατηγορία
2. Στέλνοντας γραπτό μήνυμα SMS ή φωτογραφικό υλικό
3. Πραγματοποιώντας βιντεοκλήση μέσω των εφαρμογών Viber, WhatsApp και Skype
Η επικοινωνία για κάθε κατηγορία αιτήματος δρομολογείται αποκλειστικά προς την αρμόδια εταιρεία που έχει επιφορτιστεί με τις υπηρεσίες του τομέα συνολικά και κατ’ επέκταση φέρει την υποχρέωση να φροντίζει για την άμεση επίλυση του ζητήματος που τίθεται υπόψη της από την πλευρά των εκμισθωτών του ΟΚΑΑ.
Σύμφωνα με τον Απόστολο Αποστολάκο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΚΑΑ, «η νέα διοίκηση του ΟΚΑΑ ΑΕ εμφορείται από το σκεπτικό της διαρκούς μετεξέλιξης της λειτουργίας, των δομών και της εικόνας των εγκαταστάσεων που διαθέτει σε ολόκληρη την χώρα. Πάντοτε κινούμαστε με γνώμονα την σταδιακή βελτίωση κάθε πτυχής που άπτεται της καθημερινής πρακτικής, προκειμένου να πετύχουμε την συνολικότερη αλλαγή στο “πρόσωπο” μας απέναντι στους εκμισθωτές, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές.
Υπό αυτό το πρίσμα σχεδιάσαμε και ξεκινήσαμε την εφαρμογή της νέας υπηρεσίας άμεσης εξυπηρέτησης e-ΟΚΑΑ 24h SERVICES. Κατ’ αυτό τον τρόπο βελτιώνουμε αισθητά την εικόνα, την ασφάλεια, την υγιεινή και την εν γένει λειτουργικότητα των εγκαταστάσεων της Κεντρικής Λαχαναγοράς στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, ενώ ταυτόχρονα κάνουμε συμμέτοχους -ουσιαστικά- το σύνολο των εμπλεκομένων stakeholders, οι οποίοι φροντίζουν να μας γνωστοποιούν πιθανές ατέλειες ή υποδείξεις που άπτονται του προαναφερθέντος τρίπτυχου. Αποτέλεσμα, που μας επιτρέπει να παρέχουμε άμεση λύση, επιτόπου και καθ’ όλη την διάρκεια του εικοσιτετράωρου, αποδεικνύοντας εμπράκτως πως νοιαζόμαστε και βρισκόμαστε στο πλευρό των μισθωτών, συνεργατών και πελατών μας!»