ΗΠΑ: Οι νέοι γονείς το κοινό-στόχος σε καμπάνια του κλάδου βόειου κρέατος
Related Articles
- Άνοδος 2% στις παγκόσμιες εξαγωγές κρέατος – Οριακές οι εξαγωγές των βοοειδών
- Τα επεξεργασμένα τρόφιμα στο στόχαστρο του υπουργείου Υγείας των ΗΠΑ – Μελέτες και συμπεράσματα Επιστημονικών Επιτροπών προειδοποιούν τους καταναλωτές
- ΗΠΑ: Οι καταναλωτές προτιμούν τις υπεραγορές τροφίμων αναζητώντας ευκαιρίες προσφορών
Μια μεγάλης έκτασης καμπάνια που στοχεύει να ενθαρρύνει τους νέους γονείς να ταΐζουν τα παιδιά τους με περισσότερο μοσχαρίσιο κρέας βρίσκεται σε εξέλιξη στις ΗΠΑ. Την καμπάνια οργανώνουν οι κατά τόπους φορείς του τομέα βόειου κρέατος, οι οποίοι θέτουν στο επίκεντρο τους νέους γονείς ηλικίας 25-34. Όλη η προσπάθεια θα εξελιχθεί στα social media και σε ιστοσελίδες προβολής βίντεο, με ιδέες για συνταγές για μοσχάρι, που θα κάνουν τα παιδιά να απολαύσουν το κόκκινο κρέας.
Έχοντας δημιουργήσει πολλά βίντεο σε συνεργασία με ιστοσελίδες για τη διατροφή, οι οργανωτές της καμπάνιας (εκπροσωπούν 45 τοπικούς φορείς του κλάδου του βόειου στις ΗΠΑ) έχουν βάλει στο πλάνο να πετύχουν 24 εκατομμύρια θεάσεις στο Διαδίκτυο.
Οι 45 φορείς που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές Πολιτείες των ΗΠΑ σκέφθηκαν ότι είναι προτιμότερο να ενώσουν τις δυνάμεις τους γιατί έτσι το κοινό μήνυμα θα φτάσει σε πολύ μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων. «Αυξάνουμε την εμβέλειά μας σε πανεθνικό επίπεδο και διευρύνουμε τη δύναμη του μηνύματός μας στις τοπικές μας αγορές. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να στοχεύσουμε σε μεγάλες αγορές όπως το Κάνσας, με πιο χαμηλό κόστος» δηλώνουν στελέχη του Συμβουλίου Βόειου Κρέατος του Κάνσας και υπογραμμίζουν ότι «το γεγονός πως αρκετές Πολιτείες ενώνουν τις δυνάμεις τους, κάνει τη διαφορά».