Σύγχρονη, λειτουργική, δυναμική, η νέα ιστοσελίδα της TÜV HELLAS
Related Articles
Τον επανασχεδιασμό του εταιρικού του site ολοκλήρωσε ο Φορέας Επιθεωρήσεων, Πιστοποιήσεων & Εκπαίδευσης TÜV HELLAS (TÜV NORD), με στόχο την αμεσότερη επικοινωνία αλλά και την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση σε σχέση με όλες τις δράσεις του.
Το νέο site, www.tuv-nord.com/gr με σύγχρονη εμφάνιση και νέες οθόνες παρουσίασης του περιεχομένου είναι ένα δυναμικό κανάλι επικοινωνίας, που προσφέρει εύκολη πλοήγηση και ενημέρωση του χρήστη από όλες τις κινητές ή σταθερές συσκευές που παρέχουν πρόσβαση στο internet (laptop, smartphones, tablets).
Οι επισκέπτες του νέου site μπορούν να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες του Φορέα και να περιηγηθούν στο τριμηνιαίο ηλεκτρονικό newsletter. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αμεσότητα της επικοινωνίας μέσω των υπηρεσιών:
Α) «Ζητήστε να σας Καλέσουμε». Ο χρήστης συμπληρώνει τη φόρμα εγγραφής εισάγοντας τον τομέα του ενδιαφέροντός του και ένα εξειδικευμένο στέλεχος του Φορέα επικοινωνεί εντός 24 ωρών μαζί του για να τον εξυπηρετήσει.
Β) «Προγραμματισμός Συνάντησης». Ο χρήστης συμπληρώνει το αίτημα για τη συνάντηση που επιθυμεί να πραγματοποιήσει σε συνδυασμό με την επιθυμητή ημέρα και ώρα και ένα εξειδικευμένο στέλεχος του Φορέα επικοινωνεί εντός 24 ωρών μαζί του για να τον εξυπηρετήσει.
Γ) «Η Δραστηριότητά σας». Ο χρήστης επιλέγει τη δραστηριότητα της επιχείρησής του για να βρει άμεσα και εύκολα τις υπηρεσίες του Φορέα που αντιστοιχούν στις ανάγκες του.
Ιδιαίτερη σημασία, κατά τον επανασχεδιασμό του site, έχει αποδοθεί επίσης στην ανάπτυξη του τομέα Εκπαίδευσης όπου πλέον ο χρήστης ενημερώνεται άμεσα για όλα τα προγραμματισμένα Εκπαιδευτικά Σεμινάρια του Φορέα ενώ μπορεί να συμπληρώσει την Αίτηση Εγγραφής και Παρακολούθησης on line, άμεσα, εύκολα και αποτελεσματικά.
Στα 30 χρόνια επιτυχούς δραστηριοποίησης στην Ελλάδα, στόχος της TÜV HELLAS (TÜV NORD) υπήρξε η προαγωγή της έννοιας της ποιότητας σε όλους τους τομείς των υπηρεσιών της. Όπως δηλώνουν τα στελέχη της, «Μέσα από το νέο site επιθυμούμε ακόμα μία φορά τη μετάδοση της εμπειρίας σεβασμού του χρήστη και της αμεσότητας ανταπόκρισής μας, όπως συμβαίνει και στην off line επικοινωνία μας με την κοινωνία».