Νικηφόρος Χαραγκιώνης: Η εταιρεία μεγαλώνει κι επεκτείνεται σε χώρους γνώριμους, τη βιομηχανία
Related Articles
Επέκταση των δραστηριοτήτων της στον βιομηχανικό τομέα έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΕ. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νικηφόρος Χαραγκιώνης μιλά στο Meat News για τις νέες συνεργασίες με γνωστούς οίκους του εξωτερικού, την στελέχωση ενός νέου τμήματος και τονίζει ότι αυτή η δραστηριότητα έχει στόχο να δίνει ολοκληρωμένες λύσεις στη βιομηχανία, όπου έτσι κι αλλιώς η Χρονογραφική έχει μεγάλη εμπειρία και ικανοποιημένους πελάτες.
Συνέντευξη στον Γιώργο Κατερίνη, δημοσιεύθηκε στο Meat News No 80
Meat News: Κύριε Χαραγκιώνη, η εταιρεία σας έχει μία μακρόχρονη παρουσία και ειδίκευση στη ζύγιση. Πώς αποφασίσατε να επεκταθείτε στον εξοπλισμό της βιομηχανίας;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης: Ο χώρος της Βιομηχανίας, δεν είναι καινούριος για εμάς. Κινούμαστε εδώ και χρόνια σε αυτόν, καθώς έχουμε και την γνώση και τις λύσεις. Βλέποντας, λοιπόν, την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση, παράλληλα με την ικανοποίηση των πελατών μας για τις λύσεις που τους προσφέρουμε, αποφασίσαμε πλέον να οργανώσουμε ακόμα καλύτερα τον τομέα αυτό, δημιουργώντας ένα ανεξάρτητο τμήμα, το οποίο θα αφορά αποκλειστικά και εξειδικευμένα τον Βιομηχανικό Τομέα. Οι ανάγκες αλλάζουν, η τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς και θεωρούμε πως η Βιομηχανία θα πρέπει να έχει τον δικό της χώρο στην Χρονογραφική.
Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω, η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Α.Ε. έχει το μεγαλύτερο ποσοστό της Ελληνικής αγοράς στα συστήματα ζύγισης,
- είτε μέσα από τους reseller της σε χώρους όπως είναι τα κρεοπωλεία κ.α.,
- είτε απ’ευθείας με τα μεγαλύτερα super market της ελληνικής αγοράς.
Η «πίτα» της ελληνικής αγοράς είναι συγκεκριμένη. Κατέχοντας το μεγαλύτερο ποσοστό, δεν μπορεί η υπόλοιπη «πίτα» της αγοράς να δώσει ένα μεγαλύτερο νούμερο στη ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Α.Ε. Αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που η εταιρεία μεγαλώνει και επεκτείνεται, σε χώρους που είναι γνώριμοι για αυτήν, τη βιομηχανία.
Meat News: Όπως μαθαίνουμε έχετε ξεκινήσει συνεργασία με νέους οίκους του εξωτερικού. Ποιοι είναι αυτοί; Πείτε μας μερικά λόγια για αυτούς.
Νικηφόρος Χαραγκιώνης: Με τη δημιουργία του νέου τμήματος της Βιομηχανίας, ξεκινήσαμε συνεργασία με τον Ισπανικό οίκο Sammic, σε μηχανήματα κενού αέρος (vacuum) επί πάγκου, επιδαπέδια και διπλού θαλάμου. Είναι ένας οίκος με τεχνογνωσία στο χώρο των μηχανών κενού αέρος πάνω από 25 έτη. Δεν είναι τόσο γνωστός οίκος στην ελληνική αγορά, αλλά έχουμε σκοπό να τον κάνουμε γνωστό με τα references που δημιουργούμε ήδη με ικανοποιημένους συνεργάτες μας. Τα συγκεκριμένα μηχανήματα μπορούν να συσκευάσουν προϊόντα με ιδιαιτερότητες. Μπορούν να μαρινάρουν κρεατοσκευάσματα μόνο σε 15 λεπτά υπό κενό, ενώ παράλληλα μπορούν να συσκευάσουν γραβιέρες χωρίς να τις τραυματίσουν. Είναι μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας που μπορούν πολύ εύκολα να συνδεθούν με το κινητό τηλέφωνο του χειριστή, μέσω εφαρμογής, ενώ αυτοσυντηρούνται μέσω προγράμματος στο τέλος της ημέρας.
Επιπροσθέτως, μία νέα μας συνεργασία σε αυτόματες συσκευαστικές μηχανές θερμοσυγκόλλησης περιέκτη σε κενός αέρος ή με χρήση τροποποιημένης ατμόσφαιρας αλλά και σε θερμοδιαμόρφωση εύκαμπτου ή άκαμπτου περιέκτη, είναι ο Γαλλικός οίκος Mecapack. Είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι με τη συγκεκριμένη συνεργασία και ήδη έχουμε τις πρώτες μας «μεγάλες» πωλήσεις. Είναι μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, κατάλληλα για χρήση λιγότερου πλαστικού ενώ παράλληλα είναι συμβατά με συστήματα όπως Industry 4.0.
Πολύ σύντομα θα έχετε ενημέρωση για το νέο μας οίκο σε οριζόντιες και κάθετες συσκευαστικές μηχανές, ενώ μη ξεχνάτε τη συνεργασία μας με τον Ιταλικό οίκο ARCA σε ετικετέζες, τη Γερμανική Minebea σε ανιχνευτές μετάλλων και X – Ray, την Αγγλική Ravenwood σε συστήματα τοποθέτησης μανικιού (σε αντικατάσταση της ετικέτας) στη συσκευασία και την Ιαπωνική DIGI TERAOKA σε συστήματα ζύγισης και επικόλλησης ετικέτας.
Όπως βλέπετε, καλύπτουμε πλέον μία ολοκληρωμένη λύση στους συνεργάτες μας από τη στιγμή της συσκευασίας και μετά.
Meat News: Θα θέλαμε να μας πείτε πιο αναλυτικά για το νέο βιομηχανικό τομέα της Χρονογραφικής. Πως είναι συγκροτημένος, ποια είναι η στελέχωσή του;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης: Το νέο μας τμήμα το οποίο αποκαλούμε Βιομηχανικό Τομέα, είναι ένα αυτόνομο τμήμα μέσα στην υπόλοιπη δομή μας. Απαρτίζεται από τον υπεύθυνο του τμήματος με εμπειρία στο χώρο της βιομηχανίας, τη γραμματέα του τμήματος και έμπειρα στελέχη πωλήσεων, ο καθένας με την περιοχή ευθύνης του. Δε λείπει και το εκπαιδευμένο προσωπικό του τεχνικού μας τμήματος κατάλληλο για το χώρο της Βιομηχανίας. Πρόσφατα επανδρώθηκε από έμπειρους τεχνικούς του χώρου. Σε όλο αυτό το νέο εγχείρημα συμβάλλουν τα καταστήματά μας σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη, σε κοινή γραμμή με τα κεντρικά μας γραφεία.
Meat News: Πώς βλέπετε την ανάπτυξη της βιομηχανίας τροφίμων στην οποία απευθύνεστε; Υπάρχει έδαφος για εισαγωγή τεχνολογικών καινοτομιών;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης: Η βιομηχανία των τροφίμων αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο, χρόνο με το χρόνο. Όσο ο Έλληνας πολίτης δεν έχει ελεύθερο χρόνο στην καθημερινότητά του, η συσκευασία των έτοιμων γευμάτων και προϊόντων θα καταλαμβάνει έδαφος συνεχώς. Μη ξεχνάτε πως πλέον καταναλώνουμε ως Έλληνες σε καθημερινή βάση 1.000.000 τυλιχτά σουβλάκια. Σίγουρα υπάρχει έδαφος για εισαγωγή τεχνολογικών καινοτομιών. Αυτή είναι η καθημερινή μας συζήτηση με τους επιχειρηματίες του χώρου. Αναζητούν από εμάς το σύγχρονο μηχάνημα με τη μεγαλύτερη παραγωγικότητα για μείωση του κόστους.
Meat News: Ποιος είναι ο στόχος σας σε αυτή τη νέα δραστηριότητα που ξεκινήσατε;
Νικηφόρος Χαραγκιώνης: Ο μοναδικός μας σκοπός είναι να δίνουμε ολοκληρωμένες λύσεις στην Ελληνική βιομηχανία. Έχοντας ένα τμήμα στην εταιρεία μας με εξειδίκευση στον τομέα αυτόν, επεκτεινόμαστε ολοένα και περισσότερο, φέρνοντας παράλληλα νέους Οίκους με καινοτόμες προτάσεις για τον χώρο της Βιομηχανίας (συσκευασία, ανίχνευση, κ.λπ.). Χαρακτηριστικό μας είναι η ποιότητα, την οποία προσφέρουμε στους συνεργάτες μας σε υπηρεσίες και προϊόντα και θέλουμε να το μεγαλώσουμε, γιατί μπορούμε να το κάνουμε.