Ηλεκτρονική πύλη καταγγελιών για τους πολίτες άνοιξε το ΥΠΑΑΤ

04 January 2022

Ηλεκτρονική πύλη καταγγελιών για τους πολίτες άνοιξε το ΥΠΑΑΤ

Τη δυνατότητα υποβολής καταγγελιών για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του δίνει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Οι καταγγελίες υποβάλλονται στο gov.gr και συγκεκριμένα στις παρακάτω θέσεις:

· Αρχική / Πολίτης και καθημερινότητα / Καταγγελίες  / Καταγγελία για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

· Αρχική  / Γεωργία και κτηνοτροφία / Γεωργία / Καταγγελία για θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Έτσι οι καταγγελίες αυτές υποβάλλονται με τους εξής τρόπους, όπως διατυπώνονται στο άρθρο 4 της Υ.Α.5030/2021:

α) Ψηφιακά, στον ιστότοπο του ΥπΑΑΤ (www.minagric.gr), στη θέση «Καταγγελίες».

β) Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση kataggelies@minagric.gr.                     

γ) Μέσω της εφαρμογής του ΥΠΑΑΤ για κινητές συσκευές i-AGRIC, στην επιλογή Υποβολή Αιτήματος / Κατηγορία «Καταγγελίες».  

δ)  Ταχυδρομικά, προς το ΥΠΑΑΤ, στην ταχυδρομική διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα 

ε) Στη Γραμματεία, με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, στη διεύθυνση Αχαρνών 2, 10432, Αθήνα. 

στ) Τηλεφωνικά, στην τηλεφωνική γραμμή 1540.

Όπως αναγράφεται στη σχετική σελίδα του ΥΠΑΑΤ, το θέμα της καταγγελίας μπορεί να αφορά: 1.Καλλιεργητικές πρακτικές  2.Γεωργικές κατασκευές και εγκαταστάσεις 3.Θέματα εργασιακά 4.Γεωργικά απόβλητα 5.Χρήση ηλεκτρισμού 6.Επιδοτήσεις κάθε είδους 7.Χρηματοδοτούμενα προγράμματα
8.Θέματα συνεταιρισμών ή άλλων ομαδικών σχημάτων 9.Εμπορία, διαφήμιση, διακίνηση φυτικών προϊόντων 10.Θέματα κάνναβης 11.Πρότυπα ποιότητας (π.χ. βιολογικά, Ολοκληρωμένη Διαχ/ση, ΠΟΠ κ.ά.) 12.Σχέσεις με Δημόσιες Υπηρεσίες 13.Σχέσεις με άλλους πολίτες 14.Θέματα δημόσιας υγείας 15.Θέματα υγείας ζώων και φυτών 16.Δασικά θέματα 17.Θέματα περιβάλλοντος 18.Θέματα ζωοτροφών 19.Υγεία των Ζώων  20.Προστασία των Ζώων 21.Τρόφιμα ζωικής προέλευσης 22.Ζωικά υποπροϊόντα 23.Άλλα

Το Π.Σ.Δ.Κ. (Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών) αποτελείται από 2 υποσυστήματα:  την Ψηφιακή Υπηρεσία και την Εφαρμογή Διαχείρισης (back-office).

Η Ψηφιακή Υπηρεσία αναρτάται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) και στον ιστότοπο του ΥΠΑΑΤ (www.minagric.gr).

Με την είσοδο στην ψηφιακή υπηρεσία γίνεται η ταυτοποίηση των στοιχείων του καταγγέλλοντος μέσω του TAXISNET (myAADE) και στη συνέχεια ο καταγγέλλων συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία οθόνης τυποποιημένου εντύπου καταγγελίας on line και κάνει upload όλα τα συνοδευτικά αρχεία που σχετίζονται με την καταγγελία. Τόσο στις οθόνες της Ψηφιακής Υπηρεσίας όσο και στην εκτός αυτής οθόνη, θα έχει πρόσβαση ο καταγγέλλων όπως ορίζεται στη παρ.4 του άρθ.2 της Υ.Α.5030 /2021  [ορισμοί: ‘‘Καταγγέλλων’’].  

Όταν ο καταγγέλλων ολοκληρώσει την καταχώρηση, κάνει υποβολή της καταγγελίας.

Επιπρόσθετα, υπάρχει η δυνατότητα ο καταγγέλλων να υποβάλλει μια καταγγελία χωρίς να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή υπηρεσία, αν δεν επιθυμεί να ταυτοποιηθεί μέσω του taxisnet ή δεν είναι δυνατό αυτό, τόσο τηλεφωνικά στο 1540 όσο και πραγματοποιώντας λήψη, είτε από τον ιστότοπο του ΥΠ.Α.Α.Τ. είτε  από τον σύνδεσμο «Χρήσιμοι Σύνδεσμοι» του gov.gr, του τυποποιημένου εντύπου και στη συνέχεια εκτυπώνοντας και αποστέλλοντας το με τους τρόπους (β’, δ’, ε’).

04 January 2022
Banner