Δυναμικά και στη ΔΕΤΡΟΠ η Bovillage
Related Articles
Σημαντικό παρών στην κλαδική έκθεση τροφίμων ΔΕΤΡΟΠ στη Θεσσαλονίκη (3 έως 6 Μαρτίου 2017) έδωσε η μάρκα γαλλικού βόειου κρέατος ανώτερης ποιότητας Bovillage.
Με ένα μεγάλο περίπτερο στα χρώματα της μάρκας και παρουσία όλων των εταιριών που απαρτίζουν τον όμιλο CVBE & Βοvillage, η Γαλλική Διεπαγγελματική Interbev επιβεβαίωσε για άλλη μια χρονιά την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά και τις σχέσεις που διατηρεί με τους Έλληνες επαγγελματίες. Ο χώρος ήταν ειδικά διαμορφωμένος ώστε να συνδυάζει με το βέλτιστο τρόπο την υποδοχή και ενημέρωση των επαγγελματιών, τις εμπορικές συναντήσεις αλλά και τις γευσιγνωσίες.
Μία συμμετοχή που χαρακτηρίστηκε από 2 δυνατά σημεία:
1. Το καθιερωμένο cocktail Bovillage για τους Έλληνες επαγγελματίες
Την Κυριακή 5 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε, στο πλαίσιο της συμμετοχής στην έκθεση, όπως κάθε χρόνο, το cocktail Bovillage.
Προσκεκλημένοι της γαλλικής διεπαγγελματικής Interbev και των εταιριών του κλάδου, οι Έλληνες επαγγελματίες: Αντιπρόσωποι, Κρεοπώλες, Έμποροι/Εισαγωγείς, Αγοραστές σουπερμάρκετ και αγορών κρέατος, Εκπρόσωποι του κλάδου της εστίασης, Εκπρόσωποι του κλαδικού Τύπου.
Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να γευτούν το γαλλικό βόειο κρέας με την επιμέλεια σεφ, αλλά και εδέσματα με βάση το Bovillage, σε πρωτότυπες κοπές και ψησίματα.
Περισσότεροι από 80 επαγγελματίες του κλάδου έδωσαν δυναμικό παρών, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τόσο τις δυνατές επαγγελματικές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών όσο και τη σημασία της διοργάνωσης αυτής.
Τον 4ο διαγωνισμό κρεοπωλών Meatropolis
Η έκθεση ΔΕΤΡΟΠ φιλοξένησε τον 4ο διαγωνισμό κρεοπωλών, ένα θεσμό που σημειώνει όλο και μεγαλύτερη επιτυχία. Υπό την αιγίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών, ο διαγωνισμός αυτός καθιερώθηκε από τη μάρκα γαλλικού βόειου κρέατος ανώτερης ποιότητας Bovillage σε συνεργασία με την εταιρία Provil, με στόχο την προβολή και ανάδειξη του κλάδου και του επαγγέλματος του κρεοπώλη.
Η φετινή διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 5 Μαρτίου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του εκθεσιακού κέντρου, επιβεβαίωσε την ανοδική πορεία του διαγωνισμού, από την ίδρυσή του, σημειώνοντας αριθμό-ρεκόρ συμμετεχόντων, 21 νέα παιδιά, από όλη την Ελλάδα.
Η δυναμική αυτή αντικατοπτρίζει απόλυτα τη σημασία και ηγετική θέση του κλάδου του παραδοσιακού κρεοπωλείου στην ελληνική αγορά και τη γενικότερη εικόνα ανώτερης ποιότητας που προβάλλει το επάγγελμα.
Όλος ο κλάδος ανταποκρίθηκε δυναμικά στο διαγωνισμό, «στρατολογώντας» νέους επαγγελματίες για να εκπροσωπήσουν το επάγγελμα και να αναδείξουν τις αξίες του, κάτι που φάνηκε ξεκάθαρα στις τελικές τους προτάσεις: ταλέντο, τεχνογνωσία, φαντασία και δημιουργικότητα πρωταγωνίστησαν.
Με βάση συγκεκριμένα κριτήρια (δημιουργικότητα, ορθή διαχείριση του κρέατος, ανάδειξη του κρέατος, δυνατότητα μεριδοποίησης), η επιτροπή που αποτελείτο από επαγγελματίες του κλάδου ανέδειξε 3 νικητές που θα γίνουν πρεσβευτές του κλάδου. Το event πήρε μεγάλη δημοσιότητα, με ρεπορτάζ από τα τοπικά τηλεοπτικά κανάλια ET3 και ΕΡΑ3, τα κλαδικά μέσα, καταξιωμένα περιοδικά κουζίνας όπως ο Γαστρονόμος.
Να σημειωθεί επίσης ότι ο διαγωνισμός αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για να επιβεβαιωθεί η δύναμη των κοινωνικών δικτύων γενικότερα, και του Facebook ειδικότερα και η χρήση του από το κοινό των κρεοπωλών και των επαγγελματιών του εν λόγω κλάδου.