Δημήτρης Δράκος: Η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ μας καλωσορίζει στον εκθεσιακό της χώρο

14 December 2021

Δημήτρης Δράκος: Η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ μας καλωσορίζει στον εκθεσιακό της χώρο

Related Articles

Έναν εκθεσιακό χώρο στις εγκαταστάσεις της, στην οδό Πέτρου Ράλλη στην Αθήνα, δημιούργησε η ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Α.Ε. με σκοπό όχι μόνο να κάνει επίδειξη των συσκευαστικών μηχανημάτων που αντιπροσωπεύει, αλλά να δώσει τη δυνατότητα στους υποψήφιους πελάτης της να κάνουν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες. Ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Δημήτρης Δράκος μας μιλά γι αυτή την νέα δραστηριότητα, αλλά και για την εμπειρία που έχει ήδη αποκτήσει η εταιρεία από τις εγκαταστάσεις που έχει πραγματοποιήσει σε αρκετές επιχειρήσεις τους τομέα κρέατος.

Συνέντευξη στον Γιώργο Κατερίνη. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Meat News Νο 99

Meat News: Μιλώντας στο περιοδικό μας πριν από 2 χρόνια σχεδόν, ο κ. Ν. Χαραγκιώνης είχε αναγγείλει την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στο βιομηχανικό τομέα. Ως διευθυντής πωλήσεων ποια είναι η εμπειρία που αποκομίσατε αυτό το διάστημα;

Δ. Δράκος: Είναι πλέον γνωστό πως η ομάδα της ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Α.Ε. δεν δραστηριοποιείται πλέον μόνο στη βιομηχανική ζύγιση, αλλά δίνει ολοκληρωμένες λύσεις στη βιομηχανία και κυρίως στο χώρο του κρέατος και των πουλερικών. Πιο συγκεκριμένα μέσω των συνεργατών μας, καταξιωμένων επώνυμων οίκων του εξωτερικού, προσφέρουμε συσκευαστικές μηχανές όπως:

  • Εκτατής μεμβράνης (τύπου stretch film του Ιαπωνικού Οίκου Digi Teraoka Seiko),
  • συρρικνωτικές (τύπου καμπάνας ή  L – Sealer του Ιταλικού Οίκου Smipack)
  • οριζόντιας συσκευασίας (τύπου flow – pack του Ισπανικού Οίκου Belca) ,
  • κάθετης συσκευασίας (τύπου vertical του Ολλανδικού Οίκου Jasa),
  • θερμοσυγκόλλησης περιέκτη (τύπου tray – sealing του Γαλλικού Οίκου Mecapack),
  • θερμοδιαμόρφωσης περιέκτη (τύπου thermoforming του Γαλλικού Οίκου Mecapack),
  • κενού αέρος, ημιαυτόματες και αυτόματες σε γραμμή (τύπου vacuum των Ισπανικών Οίκων Sammic και Zermat)

καθώς επίσης και συστήματα:

  • εκτύπωσης και επικόλλησης ετικέτας ή μόνο επικόλλησης ετικέτας, σε οποιαδήποτε πλευρά του προϊόντος μας ζητηθεί (του Ιταλικού Οίκου Arca)
  • ανίχνευσης μετάλλων (metal detector) ή και ξένων σωματιδίων (X - Ray) σε προϊόντα κρέατος (του Γερμανικού Οίκου Minebea Intec)
  • εκτύπωσης μελάνης (τύπου inkjet) (του Ιταλικού Οίκου Zanasi)
  • χάραξης (τύπου lazer) (του Ιταλικού Οίκου Arca)

Mη ξεχνάτε, πως διαθέτουμε μεγάλη πείρα στην αυτόματη βιομηχανική ζύγιση σε συνδυασμό με την αυτόματη επικόλληση άνω ή κάτω ετικέτας σε μεγάλες ταχύτητες, αναγράφοντας οποιοδήποτε στοιχείο μας ζητηθεί.

Ως διευθυντής πωλήσεων στο βιομηχανικό τμήμα, μπορώ να ομολογήσω πως ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας που διανύουμε, καταφέραμε να κάνουμε πετυχημένες εγκαταστάσεις στο χώρο των κρεατοσκευασμάτων. Η ομάδα του εμπορικού μας τμήματος μεγαλώνει, καθώς επίσης σε ανάλογους ρυθμούς μεγαλώνει και η ομάδα του τεχνικού τμήματος. Έχουμε όλο αυτό το πακέτο που αναζητάει ένας μικρός παραγωγός, μία βιοτεχνία ή μία βιομηχανία κρέατος και κρεατοσκευασμάτων. Είναι ευχαρίστησή μας να συνομιλούμε για τις νέες τεχνολογίες γύρω από το κρέας. Ξεκινήσαμε εντατικά τη δραστηριότητά μας στο χώρο της βιομηχανίας λίγο πριν την έναρξη της πανδημίας, καταφέραμε όμως κατά τη διάρκεια της να οργανωθούμε πλήρως.

Meat News: Έχουν υπάρξει συνεργασίες με επιχειρήσεις επεξεργασίας κρέατος; Δώστε μας μια εικόνα από τις μέχρι τώρα εφαρμογές σας.

Δ. Δράκος: Βεβαίως και έχουμε δημιουργήσει επιτυχημένη εγκατεστημένη βάση όλο αυτό το διάστημα στο χώρο τόσο των νωπών όσο και των κατεψυγμένων κρεατοσκευασμάτων, στη βόρεια, την κεντρική αλλά και τη νότια Ελλάδα. Έχουμε όμως να δώσουμε ακόμη πολλά. Οι συνεργάτες μας με χαρά δέχτηκαν το νέο αυτό βήμα της ομάδας μας και δε δίστασαν, σε καμία περίπτωση, να ακούσουν τις προτάσεις μας και να μας επιλέξουν από τον ανταγωνισμό. Εκπαιδευόμαστε και εξειδικευόμαστε, με όλους τους σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας που μας παρέχει η τεχνολογία, με όλους τους προμηθευτές του εξωτερικού.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε καθημερινή βάση, διαφημίζουμε τις πετυχημένες εγκαταστάσεις που πραγματοποιεί η ομάδα μας και σας ζητούμε να μας ακολουθήσετε.

Meat News: Δεδομένων των συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία, πώς βλέπετε την δραστηριότητα στη βιομηχανία τροφίμων;

Δ. Δράκος: Η πανδημία, ως γνωστό, δημιούργησε και συνεχίζει να δημιουργεί νέα δεδομένα στο χώρο μας. Ο καταναλωτής δίνει έμφαση στα συσκευασμένα προϊόντα. Αναζητά συσκευασία που εύκολα μπορεί να την καθαρίσει ή να την αποχωριστεί, χωρίς όμως να επιβαρύνει το περιβάλλον. Οι παραγωγοί το έχουν αντιληφθεί και οι ζητήσεις προς εμάς συνεχώς αυξάνονται.

Το αντιληφθήκαμε πολύ γρήγορα και εκτός από την ισχυρή βάση εγκατεστημένων εφαρμογών που έχουμε δημιουργήσει σε μικρό χρονικό διάστημα, αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, είναι η δημιουργία του εκθεσιακού χώρου που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις μας. Σκοπός μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλους, από τον πιο μικρό παραγωγό έως τη μεγαλύτερη βιομηχανία κρέατος στην Ελλάδα, να μπορούν να κάνουν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες και ίσως να δειγματίσουν ακόμη και κάποιους πιθανούς πελάτες τους με τις νέες συσκευασίες ή με μία ολοκληρωμένη ετικέτα ζύγισης. Παράλληλα, ο κύριος σκοπός αυτής της ιδέας είναι η κατάλληλη συσκευασία, η μέγιστη διάρκεια ζωής του προϊόντος και η σωστή αποτύπωση των στοιχείων στην ετικέτα. Έχει την ικανότητα ο συνεργάτης μας να συνομιλήσει με την ομάδα των τεχνολόγων τροφίμων που διαθέτει η ομάδα μας και να πάρει πολύ σύντομα τις τελικές αποφάσεις για την αγορά κάποιου μηχανήματος ή συστήματος. Αυτό που λέμε στις επιχειρήσεις είναι: Είμαστε εδώ για εσάς!

Meat News: Υπάρχει έδαφος για τον εξοπλισμό των επιχειρήσεων με νέα καινοτόμα μηχανήματα; Υπάρχουν χρηματοδοτικά εργαλεία (π.χ. αναπτυξιακός) που υποβοηθούν τις επιχειρήσεις;

Δ. Δράκος: Σίγουρα υπάρχει έδαφος για νέες επενδύσεις. Τα συσκευαστήρια, οι μονάδες κρέατος, τα σημεία τυποποίησης, έχουν πλέον όλα αυτά τα εργαλεία για να εκσυγχρονίσουν τις μονάδες τους. Δεν μπορώ να πω «ευτυχώς» ή «δυστυχώς», αλλά είναι μονόδρομος, διότι οι απαιτήσεις της αγοράς είναι πολλές, η τεχνολογία τρέχει με ραγδαίους ρυθμούς και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Συνεχώς ανακοινώνονται νέα επενδυτικά προγράμματα και θα πρέπει να τα εκμεταλλευτούν οι υποψήφιοι, στο ακέραιο.

Meat News: Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Δ. Δράκος: Σκοπός μας είναι να μοιραστούμε τις γνώσεις μας και να προβάλλουμε την γκάμα των προϊόντων μας στους υποψήφιους συνεργάτες μας. Δεν το κρύβουμε πως θέλουμε να διευρύνουμε την εγκατεστημένη βάση μας. Αυτό το πετυχαίνουμε μόνο με την εκπαιδευμένη ομάδα τόσο του εμπορικού, όσο και του τεχνικού μας τμήματος, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη. Κάνουμε βήματα σταθερά που αποδίδουν. Δεν έχουν παρά να μας εμπιστευθούν οι συνεργάτες μας, διότι γνωρίζουμε πολύ καλά τη συσκευασία και τη ζύγιση.

Όλα τα μηχανήματα και συστήματα των προμηθευτών μας, μπορούν να δώσουν όλες τις πληροφορίες στον εκάστοτε υπεύθυνο παραγωγής ή διευθυντή εργοστασίου, ο οποίος ακόμη και στο κινητό του μπορεί να έχει όλες τις πληροφορίες της παραγωγής ανά ημέρα. Με τους σταθμούς ζύγισης και τα συστήματα υψηλής τεχνολογίας, δίνεται η δυνατότητα της ιχνηλασιμότητας των προϊόντων. Ένας όρος που θα ακούγεται και θα γράφεται όλο και πιο συχνά. Ο συνεργάτης μας δεν θα αγοράσει από την ομάδα της ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Α.Ε. απλά ένα μηχάνημα, αλλά την εφαρμογή αυτή που θα είναι η κατάλληλη για τα προϊόντα του. Με λίγα λόγια, δίνουμε αξία στην αγορά του μηχανήματος που ο συνεργάτης μας θα επιλέξει και υπεραξία στο τελικό προϊόν του.

14 December 2021
Banner