Για τις διαφημίσεις διαμαρτύρεται η ΠΟΚΚ

18 December 2014

Για τις διαφημίσεις διαμαρτύρεται η ΠΟΚΚ

Για παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού κάνουν λόγο οι κρεοπώλες, αναφερόμενοι στις διαφημίσεις που κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής. Με επιστολή που απέστειλε η Ομοσπονδία των κρεοπωλών στο Υπουργείο Ανάπτυξης επισημαίνει ότι οι διαφημίσεις "φθάνουν στα όρια του εξευτελισμού", κάνοντας κακό όχι μόνο στους μικρομεσαίους επαγγελματίες, αλλά και στους κτηνοτρόφους.
Ολόκληρη η επιστολή έχει ως εξής:
Προς: Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Κοινοποίηση: Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, ΕΔΟΚ, Σωματεία Μέλη
Θέμα: Τηλεοπτικές διαφημίσεις και έντυπες διαφημίσεις
Aξιότιμε κ. Υπουργέ , με μεγάλη λύπη αλλά και αγανάκτηση γινόμαστε δέκτες παραπόνων, από σχεδόν όλα τα σωματεία μέλη μας σε όλη την επικράτεια, σχετικά με το θέμα των διαφημίσεων των μεγάλων αλυσίδων καταστημάτων και πολυεθνικών.
Ειδικά σε ότι αφορά το κρέας και τα προϊόντα του, οι διαφημιστικές καμπάνιες σε όλα τα πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικά κανάλια, φτάνουν στα όρια του εξευτελισμού, αφού πλέον όλοι μα όλοι διαφημίζουν την τιμή και κανείς την προέλευση. Ακόμη και όταν μιλάνε για προέλευση αναφέρουν: «ανάλογα με τη διαθεσιμότητα».
Κύριε Υπουργέ, οι πρακτικές αυτές που παραπλανούν το καταναλωτικό κοινό, μόνο για να το βάλουν στο κατάστημά τους, δεν κάνουν κακό μόνο σε εμάς τους μικρομεσαίους επαγγελματίες. Κάνουν τεράστιο κακό στην πρωτογενή παραγωγή και τους κτηνοτρόφους γενικότερα, στον ίδιο τον καταναλωτή, που δε βάζει ποιοτικό προϊόν στο πιάτο του, αλλά και στην ίδια την πολιτεία, που χάνοντας η μικρομεσαία επιχείρηση, χάνει έσοδα από τον «κορμό των φοροεισπρακτικών μέτρων».
Σας εφιστούμε την προσοχή, ελπίζοντας πως θα λάβετε μέτρα για την τήρηση του υγιούς ανταγωνισμού και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, ενόψει των εορτών.
Με εκτίμηση,
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σταύρος Πέρρος
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Σάββας Κεσίδης

18 December 2014
Banner
Banner