Δημ. Γαλανάκης: Εκστρατεία ενημέρωσης για το ποιοτικό κρέας

18 October 2016

Δημ. Γαλανάκης: Εκστρατεία ενημέρωσης για το ποιοτικό κρέας

Story Highlights

  • «Οι πελάτες στους οποίους απευθυνόμαστε είναι νέα νοικοκυριά, που λόγω σπουδών δεν ασχολήθηκαν με την κουζίνα, αλλά σήμερα έχουν μικρά παιδιά και αγωνιούν για τη σωστή διατροφή τους»

Related Articles

Μια σειρά ιδέες και προτάσεις για το μέλλον του κλάδου διατυπώνει σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο Meat News, ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών Μεσσηνίας, Δημήτρης Γαλανάκης. Κεντρική ιδέα, η ενημέρωση τόσο των συναδέλφων του κρεοπωλών, όσο και η πλατιά εκπαίδευση των καταναλωτών, αλλά και των μελλοντικών καταναλωτών, που είναι τα παιδιά.

Πιο συγκεκριμένα, στη σελίδα που διατηρεί κάθε μήνα στο Meat News η Πανελλήνια Ομοσπονδία Κρεοπωλών – ΠΟΚΚ, ο κ. Γαλανάκης εκθέτει στο τεύχος Οκτωβρίου τις σκέψεις του για το μέλλον του επαγγέλματος του καταστηματάρχη κρεοπώλη, και επισημαίνει ότι «η οποιαδήποτε ενημερωτική καμπάνια για το ποιοτικό κρέας πρέπει να γίνεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης γιατί έχει πρόσβαση σε ένα πλήρες οργανωμένο δίκτυο δημοσιογράφων. Έφτασε ο καιρός να βγει στον κόσμο τι σημαίνει ποιοτικό κρέας, από τον παραγωγό μέχρι το τραπέζι. Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει γρήγορα γιατί έρχονται Χριστούγεννα και θα έχουμε πάλι ταμπέλες προσφορών. Όχι ότι θα ανατρέψουμε πολλά πράγματα, άλλα θα δώσουμε ένα στίγμα αλλαγής». Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι «οι πελάτες στους οποίους απευθυνόμαστε είναι νέα νοικοκυριά, που λόγω σπουδών δεν ασχολήθηκαν με την κουζίνα, αλλά σήμερα έχουν μικρά παιδιά και αγωνιούν για τη σωστή διατροφή τους. Εμείς ως επαγγελματίες θα πρέπει να έχουμε συνεχή ενημέρωση και τρόπους προώθησης γνώσης στον πελάτη».

Για να εξηγήσει περισσότερο αυτή τη θέση, περιγράφει μάλιστα και μερικές ενδεικτικά ιδέες:

«- Παρουσίαση του κρέατος ποιότητος, με τρόπους κοπής και μαγειρέματος. Να οργανωθεί σε διάφορα σημεία ανά νομό, σε πλατείες για να είναι προσιτό στον απλό κόσμο και όχι σε κλειστές αίθουσες .

- Οργάνωση σε κάθε νομό, σε συνεργασία με την ΠΟΚΚ και το Υπουργείο Παιδείας, μιας δίωρης παρουσίασης του κρέατος στα σχολεία. Θα πρέπει να τους μεταδώσουμε τι προσφέρει στην υγεία τους το κρέας, τις βιταμίνες που προσφέρει στην ανάπτυξη τους και τι σημαίνει το προϊόν που παίρνεις να είναι ποιοτικό. Επίσης τα ίδια τα παιδιά μπορούν να εκπαιδευτούν να φτιάχνουν διάφορα εδέσματα με βάση το κρέας, όπως μπιφτέκια, σουβλάκια κ.λπ. Τα παιδιά είναι οι καλύτεροι διαφημιστές του κλάδου αλλά και οι μελλοντικοί πελάτες του επαγγελματία κρεοπώλη.

- Και τέλος πρέπει με κάθε τρόπο να μεταφέρουμε στα νοικοκυριά ότι δεν έχει αξία αν πήραν ένα φτηνό προϊόν και κέρδισαν 3–5 ευρώ, σημασία έχει το τελικό ποιοτικό αποτέλεσμα στο τραπέζι. Γιατί ενώ έχουν ξοδέψει πολλαπλάσια χρήματα για υλικά παρασκευής, ρεύμα και χρόνο, όλα αυτά λόγω κακής ποιότητος κρέατος κινδυνεύουν να αποτύχουν».

Στη συνέντευξή του στο Meat News ο πρόεδρος των κρεοπωλών της Μεσσηνίας μιλά ακόμη για την πορεία του κλάδου και της Ομοσπονδίας, για τον αθέμιτο ανταγωνισμό στην αγορά, ενώ χρησιμοποιώντας διεθνείς αναφορές μιλά και για τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει να αντιμετωπίσει ο κρεοπώλης στην Ελλάδα, σε σχέση με τον κρεοπώλη σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο Meat News Οκτωβρίου.

18 October 2016
Banner
Banner