Bovillage -μια μάρκα για τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς

16 April 2013

Η μάρκα Bovillage δημιουργήθηκε το 2009, με κοινή πρωτοβουλία της Γαλλικής Διεπαγγελματικής Ζώντων Ζώων και Κρέατος (INTERBEV) και των μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου. Συνοδεύεται από ένα σύμφωνο ποιότητας και τεχνικών προδιαγραφών με βάση τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.
Bovillage σημαίνει…
- Κρέας που προέρχεται από νεαρά μοσχάρια, που γεννήθηκαν, εκτράφηκαν και εσφάγησαν στη Γαλλία
- Κρέας νωπό (σφάγιο ή μυς) προερχόμενο από ζώα των οποίων ο ένας τουλάχιστον γονέας ανήκει σε κρεοπαραγωγή ράτσα, τα οποία εκτράφηκαν σε κτηνοτροφικές μονάδες που έχουν υπογράψει και σέβονται τη «Χάρτα Καλών Πρακτικών Εκτροφής» και εσφάγησαν σε σφαγείο πιστοποιημένο από τη μάρκα Bovillage και ανήκουν στις επιχειρήσεις μέλη του «Club Μοσχαρίσιου Κρέατος Ευρώπη» (CVBE)
- Κρέας που προέρχεται από σφάγια με ελάχιστο βάρος 360 κιλά (εκτός από τα νεαρά μοσχάρια μικρότερα των 12 μηνών), με διάπλαση το λιγότερο R, με πάχυνση στο στάδιο 2 ή 3.

16 April 2013
Banner