Ικανοποίηση των πελατών της Ανταλλακτική ΕΕ
Related Articles
Η εταιρία ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ Ε.Ε. θυγατρική της ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Α.Ε. στην προσπάθειά της να προσφέρει στους πελάτες όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση στον τομέα επισκευών και ανταλλακτικών, πραγματοποίησε μεγάλη έρευνα που αφορούσε το βαθμό ικανοποίησής τους.
Στόχος της έρευνας ήταν να διαπιστωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης, ώστε να διερευνηθούν οι δυνατότητες αυτή να γίνει ακόμα καλύτερη, επειδή, όπως γράφει σε δελτίο τύπου η εταιρεία "για τον όμιλο ΒΑΜΒΑΚΑΣ η γνώμη των πελατών και των συνεργατών του με τους οποίους τον δένει μια σχέση εμπιστοσύνης χρόνων, μετράει πάνω από όλα".
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ένα μεγάλο αριθμό ανάμεσα στους χιλιάδες πελάτες της ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ Ε.Ε. και αφορούσε τον τρόπο εξυπηρέτησής τους, όπως: ποιότητα εξυπηρέτησης, συμπεριφορά προσωπικού, ταχύτητα ανταπόκρισης, διαθεσιμότητα, ποιότητα και τιμές ανταλλακτικών, κατάρτιση τεχνικών, τεχνική υποστήριξη κ.ά.
Σε όλες τις ερωτήσεις ο βαθμός ικανοποίησης αποδείχτηκε πολύ υψηλός, αγγίζοντας σε πολλές περιπτώσεις το απόλυτο. Με άριστα το 10 ο βαθμός ικανοποίησης σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις, ξεπερνούσε το 8 και το 9.
Οι άνθρωποι της ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Α.Ε. και της ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ Ε.Ε. δηλώνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τα αποτελέσματα που έρχονται σαν επιστέγασμα μιας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας και μιας προσπάθειας χρόνων.
Πιστοί όμως στο δόγμα ότι εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο, δεσμεύονται πως θα συνεχίσουν την προσπάθεια, όχι μόνο να διατηρήσουν την εξυπηρέτηση που προσφέρουν στα ίδια υψηλά επίπεδα, αλλά να την κάνουν ακόμα καλύτερη. Γιατί, όπως δηλώνουν, η εξυπηρέτηση και η εμπιστοσύνη, είναι οι μόνοι τομείς… που δεν υπάρχουν ανταλλακτικά.