Τρίκαλα: Τα κρεοπωλεία ετοιμάζονται για τις γιορτές
Με τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά να πλησιάζουν, τα κρεοπωλεία στα Τρίκαλα μπαίνουν σε ρυθμούς εορταστικής προετοιμασίας, στοχεύοντας να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών με επάρκεια και κορυφαία ποιότητα.
Παράλληλα, η διαμόρφωση των τιμών παραμένει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου επιδιώκουν να προσφέρουν προσιτές επιλογές.
Οι πρώτες παραγγελίες και οι τιμές της αγοράς
Η εορταστική κινητικότητα έχει ήδη ξεκινήσει, με καταναλωτές να επισκέπτονται τα τοπικά κρεοπωλεία για να ενημερωθούν σχετικά με τις τιμές και να καταθέσουν τις πρώτες παραγγελίες. Οι κρεοπώλες υπογραμμίζουν ότι το ενδιαφέρον είναι έντονο, αν και η οριστική διαμόρφωση των τιμών θα γίνει εντός της επόμενης εβδομάδας.
Αυτή τη στιγμή, το χοιρινό κρέας -ανάλογα με την περιοχή- κυμαίνεται μεταξύ 6 και 8 ευρώ το κιλό, ενώ οι επαγγελματίες του χώρου εκτιμούν ότι η τιμή θα παραμείνει σταθερή. Στο μοσχαρίσιο κρέας, η τιμή αναμένεται να φτάσει τα 11 ευρώ το κιλό, με πιθανές αποκλίσεις της τάξης των 2,5 ευρώ. Όσο για τα αρνιά και τις γαλοπούλες, οι τιμές τους θα καθοριστούν προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, καθώς εξαρτώνται από τη ζήτηση.
Η προτροπή των επαγγελματιών
Οι τοπικοί κρεοπώλες προτρέπουν τους καταναλωτές να επιλέγουν τα κρεοπωλεία της γειτονιάς τους, επισημαίνοντας ότι δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα και την προέλευση των προϊόντων. "Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας στις καλύτερες δυνατές τιμές", αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Τα Χριστούγεννα αποτελούν περίοδο μεγάλης πρόκλησης για τους επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίοι καλούνται να ανταγωνιστούν εναλλακτικά σημεία πώλησης που συχνά προβάλλουν προσφορές, αλλά δεν εγγυώνται την ίδια ποιότητα. Παρά τις πιέσεις, οι κρεοπώλες δηλώνουν αποφασισμένοι να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους.
Προκλήσεις και αυξήσεις στο κόστος
Η αύξηση των τιμών στο χονδρικό εμπόριο κατά 30% και το διαρκώς αυξανόμενο ενεργειακό κόστος έχουν δημιουργήσει έντονες πιέσεις στα κρεοπωλεία, τα οποία όμως περιορίζουν την ανατίμηση στη λιανική αγορά στο 20%.
"Οι επιχειρήσεις μας είναι ενεργοβόρες, αλλά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να διατηρήσουμε τις τιμές μας σε προσιτά επίπεδα", δηλώνουν οι επαγγελματίες, αναδεικνύοντας παράλληλα το κοινωνικό πρόσωπο του κλάδου. Στο πλαίσιο αυτό, τα κρεοπωλεία προωθούν τη δική τους εκδοχή του "καλαθιού της νοικοκυράς", παρέχοντας προσιτές επιλογές για όλες τις οικογένειες.
Η εορταστική περίοδος ως ευκαιρία και πρόκληση
Η εορταστική περίοδος αποτελεί για τα κρεοπωλεία τόσο ευκαιρία όσο και πρόκληση. Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε ελληνικά προϊόντα για το γιορτινό τραπέζι, οι επαγγελματίες του κλάδου επιδιώκουν να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και προϊόντα που θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες. Παράλληλα, ο "αμείλικτος πόλεμος" με τις μεγάλες αλυσίδες και τα σημεία πώλησης κρέατος παραμένει ένα δύσκολο στοίχημα.
Τα τοπικά κρεοπωλεία, ωστόσο, παραμένουν προσηλωμένα στον στόχο τους: να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες τους με ποιοτικά, ελληνικά προϊόντα και να διατηρήσουν τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών.
Πηγή: trikalaerevna.gr