Συνεχίζεται η αύξηση τιμών τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο – Εκστρατεία υπέρ του κρέατος
Related Articles
Παρά τις προκλήσεις του πληθωρισμού και τις αυξήσεις στους λογαριασμούς ενέργειας, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει σημειώσει σταδιακή βελτίωση τους τελευταίους μήνες. Αν και οι τιμές στα είδη παντοπωλείου συνεχίζουν να αυξάνονται, η μείωση του πληθωρισμού και η αύξηση των μισθών έχουν μειώσει την πίεση στους καταναλωτικούς προϋπολογισμούς. Ως αποτέλεσμα, παρατηρήθηκε οριακή αύξηση στις πωλήσεις τροφίμων σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, με τα κρέατα, τα ψάρια και τα γαλακτοκομικά να παραμένουν βασικά προϊόντα στην καταναλωτική δίαιτα.
Σύμφωνα με στοιχεία της Kantar και της Nielsen, η διείσδυση των καταναλωτών σε αγορές κρέατος και γαλακτοκομικών παραμένει εξαιρετικά υψηλή, φτάνοντας σχεδόν το 100%. Παράλληλα, τα προϊόντα φυτικής προέλευσης παρουσιάζουν μικρότερο μερίδιο στην αγορά, καθώς οι τιμές τους είναι κατά μέσο όρο υψηλότερες. Αν και τα προϊόντα χωρίς κρέας κερδίζουν έδαφος, η κατανάλωσή τους έχει μειωθεί μετά την κορύφωση του 2022.
Οικονομικά γεύματα
Επιπλέον, οι καταναλωτές αναζητούν στρατηγικές εξοικονόμησης, όπως η στροφή σε πιο οικονομικά γεύματα βασισμένα σε υδατάνθρακες και τυριά. Η ευελιξία στη διατροφή αυξάνεται κυρίως για οικονομικούς λόγους, ενώ οι παράγοντες υγείας και βιωσιμότητας παραμένουν κεντρικοί για τις επιλογές των καταναλωτών.
Καθώς η ζήτηση για κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα συνεχίζει να κυριαρχεί, η εκπαίδευση των καταναλωτών για τα διατροφικά οφέλη αυτών των προϊόντων αποτελεί βασική προτεραιότητα. Εκστρατείες ενημέρωσης, όπως το "Let's Eat Balance", βοηθούν τους καταναλωτές να κατανοήσουν τα πλεονεκτήματα του κρέατος και των γαλακτοκομικών προϊόντων, προωθώντας τα παράλληλα ως φυσικές και θρεπτικές επιλογές.
Παρά τη διαρκή δημοτικότητα των υποκατάστατων κρέατος, η πραγματική αύξηση στον όγκο πωλήσεών τους δεν αναμένεται να εμφανιστεί μέχρι το 2026, καθώς η υγεία, η γεύση και η τιμή συνεχίζουν να καθοδηγούν τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Πηγή: euromeatnews.gr