Σημαντική ελληνική παρουσία στην Anuga 2013

23 September 2013

Δυναμική θα είναι η φετινή παρουσία της Ελλάδας στην διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga. Η συμμετοχή στο περίπτερο του ΟΠΕ ξεπερνά τους 180 εκθέτες και έχει τη στήριξη 10 εμπορικών επιμελητήριων από όλη την επικράτεια και τεσσάρων περιφερειών (Περιφέρεια Πελοποννήσου, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κρήτης).
Το ελληνικό περίπτερο διατρέχει το brand name “Taste like Greece”, που είχε ειδικά σχεδιάσει για τον κλάδο τροφίμων και ποτών ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου και είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Anuga 2011.
Στα 3.000 τ.μ. του ελληνικού περιπτέρου, που θα βρίσκεται σε πέντε διακριτά Halls της έκθεσης, Hall 10.2 – Fine food, Hall 10.1 – Dairy, Hall 2.2 – Bread and Bakery, Hall 4.2 – Frozen Food, and Hall 8.1 – Drinks, θα προβληθεί μία μεγάλη γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας, όπως ελαιόλαδο, ελιές, κρασί, αρτοποιήματα, προϊόντα ζαχαροπλαστικής, κονσερβοποιημένα φρούτα, γαλακτοκομικά προϊόντα, με πρεσβευτές την φέτα και το ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι, ψάρια και ψαρικά, που διαπρέπουν στις αγορές του εξωτερικού κ.ά.
Ο ΟΠΕ έχει σχεδιάσει πλήθος παράλληλων προωθητικών ενεργειών, με την διαφημιστική προβολή της ελληνικής συμμετοχής εντός του εκθεσιακού κέντρου, με καταχωρίσεις στα έντυπα της διοργάνωσης, με την δημιουργία έξυπνου και λειτουργικού καταλόγου των Ελλήνων εκθετών και τη λειτουργία καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης χώρου γευσιγνωσίας (degustation lounge). Ο χώρος γευσιγνωσίας, που θα βρίσκεται στο Hall 10.2 – I008, θα προσφέρει στους επισκέπτες του ελληνικού περιπτέρου κουζίνα βασισμένη στη γαστρονομία τεσσάρων περιφερειών της χώρας μας με προϊόντα των Ελλήνων εκθετών, ενώ ακόμη θα φιλοξενήσει παράλληλες θεματικές προϊοντικές εκδηλώσεις και live cooking shows.
Ιδιαίτερη προεργασία έχει γίνει εδώ και μήνες από τον Οργανισμό για την προσέλκυση σημαντικού αριθμού εμπορικών επισκεπτών και ενδιαφερόμενων αγοραστών που θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν κάποιους από τους σημαντικότερους αντιπροσώπους του κλάδου τροφίμων και ποτών της χώρας. Θα διαπιστώσουν την καινοτομία και υψηλή ποιότητα των ελληνικών προϊόντων και θα διερευνήσουν τις δυνατότητες συνεργασίες με τους έλληνες εξαγωγείς, που τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερο κατακτούν θέσεις στα ράφια S/M και delicatessen σε υφιστάμενες, αλλά και σε νέες αγορές.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα που περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό εκθέσεων όλων των κλάδων, πάντοτε με γνώμονα την προώθηση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων. Επίσης, για το 2014 έχει προετοιμάσει ένα διευρυμένο και ολοκληρωμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα 80 και πλέον δράσεων, για 14 διαφορετικούς κλάδους σε 30 χώρες στόχους.

23 September 2013
Banner
Banner