Προβληματισμός για τις προσφορές
Το διαφημιστικό τρικ αλυσίδας σούπερ μάρκετ για ιδιαίτερα χαμηλή προσφορά στο αρνί δημιούργησε αυξημένη ζήτηση στα καταστήματά της με αποτέλεσμα να προκληθεί αναστάτωση και διαμαρτυρίες καταναλωτών, οι οποίοι δεν κατόρθωσαν να εξυπηρετηθούν. Από την πρώτη ημέρα που δημοσιοποιήθηκε αυτή η προσφορά εκπρόσωποι παραγωγών και κρεοπωλών κατάγγειλαν ότι πρόκειται περί αθέμιτου ανταγωνισμού, ενώ σε διάφορα δημοσιεύματα τέθηκαν ερωτήματα για την προέλευση και ποιότητα αυτών των σφαγίων. Το κύριο όμως επιχείρημα που τέθηκε είναι η παραπλάνηση των καταναλωτών με τις τιμές-"κράχτες", οι οποίες δεν ανταποκρίνονται στην παραγματικότητα.
Η ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία εκδόθηκε εκ των υστέρων, αφήνει να εννοηθεί ότι ελέγχονται οι αλυσίδες για το αν τηρούν αυτά που διαφημίζουν. Μάλιστα το Υπουργείο Ανάπτυξης γνωστοποίησε ότι ζήτησε εξηγήσεις από την εν λόγω αλυσίδα.
Από τη μεριά της η εταιρεία Lidl Hellas εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι " έχει προγραμματίσει να διαθέσει περίπου 190.000 κιλά νωπό αρνί στην ελληνική αγορά. Η ποσότητα αυτή είναι περίπου 14 φορές μεγαλύτερη, σε σχέση με τις ποσότητες που είχε διαθέσει πέρυσι στην ελληνική αγορά, την αντίστοιχη περίοδο". Παρόλα αυτά παραδέχεται ότι δεν ανταποκρίθηκε "στις προσδοκίες των πελατών" και ζητά συγνώμη για όποια ανστάτωση προκλήθηκε. Όσο αφορά την ποιότητα των προϊόντων η ανακοίνωση γράφει: "Τα συγκεκριμένα προϊόντα προέρχονται από πιστοποιημένο Έλληνα προμηθευτή. Οι διαδικασίες, που ακολουθούνται κατά την παραγωγική διαδικασία, υπάγονται σε αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Τα αποτελέσματα αυτών επιβεβαιώνουν την άριστη ποιότητα του εμπορεύματος".