Πλούσιο πρόγραμμα δράσεων και επικοινωνίας

15 July 2013

Πλούσιο πρόγραμμα δράσεων και επικοινωνίας

Η μάρκα Bovillage δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με ένα ευρύ πρόγραμμα επικοινωνίας: από τη διαφημιστική καμπάνια της μάρκας, έως την έκδοση ειδικών επαγγελματικών newsletters, τη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων κοπής κρέατος, εταιρικές VIP εκδηλώσεις για τους πελάτες της, αλλά και τη συμμετοχή σε κλαδικές διεθνείς και τοπικές εκθέσεις.
Επίσης, με στόχο την καλύτερη πληροφόρηση των Ελλήνων επαγγελματιών, η μάρκα Bovillage δημιούργησε και έθεσε στη διάθεσή τους 2 πολύ βασικά εργαλεία.
Πρόκειται για τον οδηγό κοπής και την αφίσα κοπής Bovillage. Το εκπαιδευτικό αυτό κιτ διανέμεται στους επαγγελματίες και τους σπουδαστές των σχολών, στο πλαίσιο των σεμιναρίων κοπής, των κλαδικών εκθέσεων αλλά και κατόπιν μεμονωμένης αίτησης του ενδιαφερόμενου.
Επίσης, στην ιστοσελίδα www.bovillage.eu, οι επαγγελματίες μπορούν να λάβουν σημαντικές πληροφορίες για τον γαλλικό κλάδο κρέατος, τις κρεοπαραγωγές φυλές, την παραδοσιακή εκτροφή, τη φυτική διατροφή, την τεχνογνωσία των γαλλικών επιχειρήσεων, την ιχνηλασιμότητα κ.α.
Η ιστοσελίδα εμπλουτίστηκε από το 2012 με κατηγορία σχετική με τη διατροφή, όπου προβάλλονται συνταγές με βάση το βόειο κρέας καθώς και χρήσιμες συμβουλές για το ψήσιμο και τη συντήρηση του κρέατος.

15 July 2013
Banner
Banner