Παρουσίαση ψηφιακής στρατηγικής και δράσεις εκσυγχρονισμού από τον πρωτοπόρο ΟΚΑΑ στη ΔΕΘ

15 September 2022

Παρουσίαση ψηφιακής στρατηγικής και δράσεις εκσυγχρονισμού από τον πρωτοπόρο ΟΚΑΑ στη ΔΕΘ

Related Articles

Ο  Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ), η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης πάρκων τροφίμων στα Βαλκάνια, παρουσίασε την ψηφιακή του στρατηγική και τις δράσεις εκσυγχρονισμού του σε δυο ενημερωτικές και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στη ΔΕΘ, στην οποία ο Οργανισμός διαθέτει δικό του εκθεσιακό χώρο στο Περίπτερο 7 του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Το Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου, έλαβε χώρα η πρώτη εκδήλωση με τίτλο: «ΟΚΑΑ: Ένας πρότυπος Οργανισμός Βιωσιμότητας & Σύγχρονης Λειτουργίας» κατά την οποία ο πρόεδρος του Οργανισμού κ. Χρήστος Κρομμύδας παρουσίασε το γενικότερο πλάνο αναβάθμισης του ΟΚΑΑ. Ακολούθησε συζήτηση με τον κ. Σωτήρη Αναγνωστόπουλο, γενικό γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή και τον κ. Απόστολο Αποστολάκο, διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΚΑΑ. Η συζήτηση αφορούσε το υφιστάμενο περιβάλλον ανατιμήσεων σε βασικά αγαθά καθώς και τους τρόπους συνεργασίας και προσέγγισης ώστε αφενός να καταπολεμηθεί η αισχοκέρδια, κι αφετέρου να επιτευχθεί η εξασφάλιση της επάρκειας αγαθών. Ιδιαίτερη έμφαση, δε, δόθηκε στις μεθόδους αντιμετώπισης της επισιτιστικής κρίσης.

Η δεύτερη εκδήλωση έγινε τη Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου, στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» όπου το θέμα ήταν η συμμετοχή του κ. Α. Αποστολάκου στην Ημερίδα του Υπερταμείου με τίτλο: «Η αναπτυξιακή στρατηγική του Υπερταμείου και των εταιρειών του σε real estate, υποδομές και logistics». Η συζήτηση εκτυλίχθηκε γύρω από «την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας ως μοχλός ανάπτυξης της περιφέρειας» κατά την οποία ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΚΑΑ αναφέρθηκε αφενός στον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Οργανισμού και αφετέρου εξήγησε την ανάγκη για στοχευμένες παρεμβάσεις ενίσχυσης του πρωτογενούς τομέα. Τονίζοντας: «Επενδύουμε συνεχώς στην αναβάθμιση των υποδομών μας και στον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας μας, μέσω μιας συγκεκριμένης ψηφιακής στρατηγικής, ώστε να εξασφαλίζουμε για τους καταναλωτές ποιοτικά τρόφιμα σε προσιτές τιμές. Ολοκληρώνουμε έργα που είχαν κολλήσει για χρόνια, όπως ο διπλασιασμός του χώρου δημοπρασιών και η εγκατάσταση καινούργιων ψυκτικών χώρων στην ιχθυόσκαλα της Μηχανιώνας, η έναρξη λειτουργίας της Νέας Ιχθυόσκαλας Βόλου  και αναπτύσσουμε ψηφιακές πλατφόρμες που διασφαλίζουν τη διαφάνεια της αγοράς, για παράδειγμα η εφαρμογή «e-ιχθυόσκαλα». Από τις δράσεις μας επωφελούνται τόσο οι πολίτες όσο και οι συνεργάτες που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις μας».

Ο ΟΚΑΑ συνεργάζεται με εφτακόσιους μισθωτές-εμπόρους, από τους οποίους οι μισοί είναι στις έντεκα ιχθυόσκαλες που διαχειρίζεται, οι τριακόσιοι στις δυο λαχαναγορές (Πάτρα-Αθήνα) και οι υπόλοιποι στην κρεαταγορά και στα καταστήματα λιανικής και εστίασης. Ο τζίρος του για το 2021 ανήλθε στα 15,5 εκατομμύρια ευρώ.

15 September 2022
Banner
Banner