Παγκόσμια πρόκληση η προστασία των καταναλωτών στις ψηφιακές υπηρεσίες

09 October 2024

Παγκόσμια πρόκληση η προστασία των καταναλωτών στις ψηφιακές υπηρεσίες

Related Articles

Ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος ανέδειξε την ανάγκη για διεθνή συνεργασία και καινοτομία στις ψηφιακές συναλλαγές. Στόχος του είναι η προστασία των καταναλωτών από απάτες και παραπλανητικές πρακτικές στο διαδίκτυο.
Στη σύνοδο του ΟΟΣΑ στο Παρίσι, ο Τάκης Θεοδωρικάκος εκπροσώπησε την Ελλάδα, συζητώντας για την προστασία των καταναλωτών στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στις online αγορές, η ασφάλεια των συναλλαγών γίνεται πιο σημαντική από ποτέ.

Διαφάνεια και αξιοπιστία

Ο υπουργός τόνισε την ανάγκη να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και η διαφάνεια σε κάθε συναλλαγή. Οι καταναλωτές συχνά αντιμετωπίζουν κινδύνους παραπλάνησης, απάτης ή χειραγώγησης, κάτι που καθιστά απαραίτητο τον αυστηρό έλεγχο και την ανάπτυξη νέων ψηφιακών εργαλείων.

Καινοτόμα εργαλεία και διεθνής συνεργασία

Ο Θεοδωρικάκος μίλησε για την ανάγκη διεθνών συνεργασιών και την ανάπτυξη νέων τεχνολογικών εργαλείων που θα βοηθήσουν τα κράτη να καταπολεμήσουν τις αθέμιτες πρακτικές στο διαδίκτυο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η επιτυχής χρήση ενός εργαλείου ελέγχου τιμών που εφαρμόζεται στην Ελλάδα για να αποφεύγονται οι παραπλανητικές εκπτώσεις.

Προστασία και πρόστιμα στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα, το κράτος έχει επιβάλει αυστηρά πρόστιμα, ύψους πάνω από 25 εκατομμύρια ευρώ, σε εταιρείες που παραβιάζουν τους κανόνες, με σκοπό την προστασία των καταναλωτών από κερδοσκοπία και αθέμιτες πρακτικές. Η Ελλάδα συνεχίζει να αναπτύσσει εργαλεία και να επιβάλλει ρυθμίσεις που στοχεύουν σε ένα δίκαιο και ασφαλές καταναλωτικό περιβάλλον.

Η προστασία των καταναλωτών στις ψηφιακές υπηρεσίες είναι μια παγκόσμια πρόκληση που απαιτεί καινοτόμα εργαλεία και διεθνή συνεργασία.
Πηγή: ertnews.gr

09 October 2024