Μέτρια ικανοποίηση από τη Black Friday 2024
Related Articles
Η φετινή “Black Friday” δεν έφερε την αναμενόμενη ώθηση στην αγορά, σύμφωνα με την έρευνα του Ινστιτούτου Εμπορίου και Επιχειρήσεων της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ).
Η μελέτη, που διεξήχθη για ένατη χρονιά σε δείγμα 400 επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, κατέγραψε μικτές εντυπώσεις για την αποδοτικότητα της περιόδου.
Αύξηση συμμετοχής αλλά μέτρια αποτελέσματα
Το 81% των επιχειρήσεων συμμετείχε στις εκπτωτικές ενέργειες, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Ωστόσο, το 56% δήλωσε μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις, ενώ σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις (49%) σημείωσαν αυξημένο τζίρο συγκριτικά με πέρυσι.
Επισκεψιμότητα και εκπτώσεις
Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες (κακοκαιρία “Bora”), 9 στις 10 επιχειρήσεις δήλωσαν ικανοποίηση από την επισκεψιμότητα. Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσέφεραν εκπτώσεις που κυμάνθηκαν από 21% έως 40%, ενώ το 35% διεύρυνε τις εκπτώσεις σε όλα τα προϊόντα.
Στρατηγικές και πληρωμές
Η ψηφιακή εποχή επικράτησε στις συναλλαγές, με τα ψηφιακά μέσα πληρωμών να κυριαρχούν. Οι επιχειρήσεις βασίστηκαν κυρίως στις βιτρίνες τους και στην αποστολή ενημερωτικών email για να προσελκύσουν το κοινό.
Η έρευνα
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά, με δείγμα επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους λιανικής πώλησης, όπως ένδυση, ηλεκτρονικά είδη και καλλυντικά, από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές.
Παρά τη συμμετοχή και την κινητικότητα της περιόδου, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η αγορά δεν ενθουσιάστηκε ιδιαίτερα, παραμένοντας σε ένα κλίμα μέτριας απόδοσης.
Πηγή: ertnews.gr