Καμπάνια καταναλωτικών οργανώσεων για την προέλευση του κρέατος

04 September 2014

Καμπάνια καταναλωτικών οργανώσεων για την προέλευση του κρέατος

Καμπάνια με τίτλο «Από πού προέρχεται το κρέας που τρώω;» ξεκίνησαν καταναλωτικές οργανώσεις στην Ευρώπη για να πείσουν τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης να νομοθετήσουν την σήμανση προέλευσης του επεξεργασμένου κρέατος.
Όπως γράφει η σχετική ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών – BEUC «το 90% των Ευρωπαίων καταναλωτών θέλουμε να γνωρίζουμε από πού προέρχεται το επεξεργασμένο κρέας, που καταναλώνουμε. Όμως, δυσκολευόμαστε πολύ, για να ανακαλύψουμε την προέλευση του κιμά, στο μπιφτέκι μας, ή του κρέατος, στο έτοιμο φαγητό, που αγοράσαμε, από το σούπερ-μάρκετ. Δυστυχώς, ελάχιστοι παρασκευαστές καταγράφουν, εθελοντικά, αυτήν την πληροφορία, στη σήμανση των τροφίμων τους».
Σύμφωνα με τις καταναλωτικές οργανώσεις έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών μετά από τα σκάνδαλα που κοσμούν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και η αποκατάστασή της πρέπει να στηρίζεται στη διαφάνεια: «Η υποχρεωτική σήμανση της χώρας προέλευσης θα λύσει το μυστήριο, πού γεννήθηκε, πού εκτράφηκε, πού σφάχτηκε και πού έγινε λουκάνικο, το γουρουνάκι, του οποίου το κρέας τρώμε ως λουκάνικο».
Η καμπάνια θα διαρκέσει τρεις εβδομάδες, μέχρι την επόμενη ακρόαση που θα πραγματοποιηθεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο από το νέο επίτροπο, αρμόδιο για τα τρόφιμα και την υγεία. Ανάμεσα στις ενέργειες που κάνουν οι καταναλωτικές οργανώσεις είναι και η δημοσίευση φωτογραφιών από προϊόντα όπου αναγράφεται η προέλευση του κρέατος, ενώ κυκλοφορεί και σχετικό ενημερωτικό φωτογραφικό υλικό, το οποίο έχει μεταφραστεί σε διάφορες γλώσσες.

04 September 2014
Banner
Banner