Θοδωρής Ρούσσος: Τα κρεοπωλεία της Αθήνας στην εφαρμογή Taxiarxes Gourmeat
Related Articles
Μια φιλόδοξη πρωτοβουλία που είχε λάβει η Ένωση Κρεοπωλών Αθήνας – Αττικής «Ταξιάρχες» προ καιρού, αρχίζει να υλοποιείται. Πρόκειται για την εφαρμογή Taxiarxes Gourmeat που σε λίγο καιρό αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε όσους έχουν συσκευή κινητού τηλεφώνου με λογισμικό android. Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε ο Θοδωρής Ρούσσος, έφορος της Ένωσης και εμπνευστής της πρωτοβουλίας, μιλά για τη νέα εποχή στην επικοινωνία των επαγγελματιών του κλάδου με τους καταναλωτές.
Συνέντευξη στον Γιώργο Κατερίνη. Δημοσιεύτηκε στο Meat News, Νο 95 (Ιούλιος - Αύγουστος 2021)
Meat News: Ποιος είναι ο στόχος αυτής της εφαρμογής;
Θ. Ρούσσος: Είμαστε πλέον στο 2021 και όλος ο κόσμος ασχολείται με την ψηφιακή επικοινωνία, έτσι λοιπόν και εμείς σαν Ένωση θεωρήσαμε καλό να έχει τη δυνατότητα ο καταναλωτής να βρίσκει μέσα από την συσκευή του κινητού του, με μία πολύ απλή σε λειτουργία εφαρμογή, τα κρεοπωλεία της γειτονιάς του, αλλά και γενικότερα της Αττικής σε πρώτη φάση. Κύριος στόχος λοιπόν είναι βασικά το πάντρεμα του καταναλωτή με την επιχείρηση όπου στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρεται στον κλάδο μας και στα καταστήματά μας, τα κρεοπωλεία. Είναι σίγουρα προτιμότερο να μαθαίνει από εμάς τους ίδιους για το κρέας και για τα προϊόντα γενικότερα που έχουμε στα μαγαζιά μας και τις καινούργιες κοπές και έτσι να έχει μία πιο στενή επαφή με το κρεοπωλείο. Όλοι ξέρουμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών προτιμάει να αγοράσει τα προϊόντα του κρέατος από ένα κρεοπωλείο παρά από οποιοδήποτε άλλο σημείο πώλησης και με βάση αυτό προσπαθούμε να χτίσουμε όσο το δυνατόν ακόμα πιο γερές και δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
Meat News: Πόσα κρεοπωλεία θα φορτωθούν στην εφαρμογή;
Θ. Ρούσσος: Σε πρώτη φάση και για να δούμε και πώς θα εξελιχθεί όλο αυτό και τι απήχηση θα έχει από τον κόσμο, θα ξεκινήσει περίπου με την είσοδο 150 - 200 καταστημάτων ανά την Αττική και σιγά-σιγά βέβαια θα εμπλουτίζεται.
Meat News: Για να μπει ένα κρεοπωλείο χρειάζεται να έχει ιστοσελίδα ή σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Θ. Ρούσσος: Για να μπει κάποιος στη συγκεκριμένη εφαρμογή δεν χρειάζεται να έχει ιστοσελίδα ή facebook ή e-shop ή οτιδήποτε άλλο, μπορεί να μπει σαν απλή καταχώριση (όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση του καταστήματος και μία φωτογραφία αν θέλει), αλλά υπάρχει και η δυνατότητα βέβαια μιας πιο πλήρους εικόνας του εκάστοτε κρεοπωλείου, ενημερώνοντας τον καταναλωτή για τα προϊόντα του, για το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), τιμές, φωτογραφίες, πώς μπορεί να πάει στο κατάστημα με καθοδήγηση πλοηγού (google maps) ακόμα και να του στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Και σίγουρα του δίνει την δυνατότητα να εξαργυρώσει τα τυχερά κουπόνια από το… παιχνίδι της εφαρμογής.
Meat News: Η εφαρμογή θα παίξει το ρόλο ηλεκτρονικού καταστήματος;
Θ. Ρούσσος: Σίγουρα μέσα από την εφαρμογή θα μπορεί εάν επιλέξει το κρεοπωλείο με το πάτημα ενός κουμπιού να μεταφέρετε στο e-shop, αν έχει, ή ακόμα και σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα ηλεκτρονικής πώλησης, όπως για παράδειγμα το e-food, το box και άλλων διαφόρων ειδών τέτοιες ιστοσελίδες, όπου μπορεί μέσα από κει να κάνει ηλεκτρονική πώληση. Προσπαθούμε βέβαια και είμαστε σε συζητήσεις με τους τεχνικούς της εφαρμογής για το πώς θα μπορούσε μελλοντικά να εξελιχθεί ακόμα και σε αυτό το κομμάτι.
Meat News: Μιλήσατε για ένα παιχνίδι. Πείτε μας περισσότερα.
Θ. Ρούσσος: Θα υπάρχει και μία δυνατότητα από τον καταναλωτή να παίζει ένα παιχνίδι που έχει μέσα η εφαρμογή, σαν τροχός της τύχης, και θα μπορεί να κερδίσει ορισμένες εκπτώσεις ή και δώρα τα οποία θα τα εξαργυρώνει στο καταστήματα που θα επιλεγεί μέσα από την εφαρμογή.
Meat News: Εκτιμάτε ότι οι καταναλωτές σταδιακά μετακινούνται όλο και πιο πολύ στο διαδίκτυο για τις αγορές τους;
Θ. Ρούσσος: Ευχαριστώ που μου κάνετε την ερώτηση αυτή γιατί μου δίνετε την δυνατότητα να αναφέρω ότι η εφαρμογή ξεκίνησε πριν περίπου δύο χρόνια σαν ιδέα, μετά από αρκετές συζητήσεις και αρκετές μελέτες που διαβάσαμε για την «ψηφιακή επικοινωνία και πώληση». Πριν πούμε το ναι και αρχίσουμε την υλοποίηση του συγκεκριμένου project, έρχεται η πανδημία στη ζωή μας. Και φυσικά λόγω των lock down οι αγορές μέσω διαδικτύου αυξήθηκαν κατακόρυφα και σίγουρα έχουν παραμείνει ακόμα σε μεγάλο ποσοστό, παρόλο που αυτήν την περίοδο είναι κάπως πιο ελεύθερα τα πράγματα. Είναι φανερό ότι ο κόσμος έχει οδηγηθεί όλο και πιο πολύ στις διαδικτυακές αγορές.
Meat News: Πώς θα διαφημιστεί αυτή η εφαρμογή για να γίνει γνωστή στους χρήστες; Θα υπάρξει κάποια σχετική καμπάνια;
Θ. Ρούσσος: Η εφαρμογή θα διαφημιστεί μέσα από τα περιοδικά του κλάδου και μέσω μηνύματος στα κρεοπωλεία τα οποία είναι μέλη της Ένωσης μας. Όσον αφορά στους καταναλωτές έτσι ώστε να μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στο κινητό τους θα υπάρχει και έντυπο υλικό, το οποίο θα διανέμεται από τα κρεοπωλεία τα οποία θα είναι μέσα στην εφαρμογή ή και όσα θέλουν να μπουν σε αυτήν. Πιστεύουμε πως είναι μία εφαρμογή η οποία θα γίνει αγαπητή από τον κόσμο πολύ γρήγορα. Να αναφέρουμε ότι σε πρώτη φάση η εφαρμογή θα είναι προσβάσιμη μόνο από κινητά με λογισμικό android.