Η ακρίβεια έχει μεταβάλλει τις αγορές συνήθειες των καταναλωτών, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας

13 May 2024

Η ακρίβεια έχει μεταβάλλει τις αγορές συνήθειες των καταναλωτών, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας

Related Articles

O Μάκης Σαββίδης, ο αντιπρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας (ΕΣΑ) και αντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) μιλώντας στο στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τόνισε πως «την περίοδο του Πάσχα η κίνηση στην αγορά ήταν υποτονική. Το περιορισμένο εισόδημα των καταναλωτών διατίθεται κυρίως στην πληρωμή των αυξημένων ενοικίων και στα σούπερ μάρκετ με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι αγορές στο λιανεμπόριο». Ο κ. Σαββίδης εξεφρασε την άποψή του σχετικά με τον τζίρο στην πασχαλινή αγορά διότι, όπως είπε, παρά την καταβολή του Δώρου του Πάσχα στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα και την προσπάθεια των επιχειρήσεων να συγκρατήσουν τις τιμές, οι ελπίδες του εμπορικού κόσμου για αυξημένους τζίρους την πασχαλινή περίοδο δεν επιβεβαιώθηκαν. «Το εμπόριο έχει εναποθέσει όλες τις ελπίδες του στο τουρισμό. Οι Έλληνες καταναλωτές δεν μπορούν να διορθώσουν το έλλειμμα ρευστότητας που παρατηρείται στην αγορά. Η ακρίβεια έχει επηρεάσει την ψυχολογία των καταναλωτών και έχει μεταβάλλει ριζικά τις αγοραστικές τους συνήθειες», τόνισε.

Όπως αναφέρει κρατικός ιστότοπος, ο πρόεδρος της Ένωσης Εστιατορίων & Συναφών Αττικής, Γιάννη Δαβερώνη, έμεινε ικανοποιημένος από την αγορά. «Η κίνηση κατά την εορταστική περίοδο του Πάσχα ήταν ικανοποιητική για τις επιχειρήσεις. Ο κλάδος της εστίασης βοηθήθηκε ως έναν βαθμό. ... Είναι ένας κλάδος που πρέπει να παραμένει δυνατός και ζωντανός διότι έχει να κάνει με την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό. Τα εστιατόρια αποτελούν βασικό εργαλείο Τουρισμού και πρέπει να τα στηρίζει η πολιτεία».

Πηγή: ertnews.gr

13 May 2024
Banner