Διαφήμιση του Βρετανικού ΕΦΕΤ προκαλεί σοκ
Πώς θα σας φαινόταν, σε όλους εσάς τους επαγγελματίες του κρέατος, αν ένας δημοσίου συμφέροντος οργανισμός ξετύλιγε μια ολόκληρη διαφημιστική εκστρατεία βάζοντας στο κέντρο της και εξευτελίζοντας το κρέας; Πώς θα σας φαινόταν, πολύ περισσότερο, αν ο σκοπός αυτής της εκστρατείας ήταν η προστασία της δημόσιας υγείας;
Γνωρίζοντας τις αντιδράσεις του κλάδου που ξεσηκώνονται κάθε φορά που εμφανίζεται οποιαδήποτε άδικη και δυσφημιστική αναφορά στο κρέας, μπορούμε βάσιμα να υποθέσουμε ότι θα συνέβαινε στην Ελλάδα μια… μίνι εξέγερση.
Την αντοχή και την ανοχή της βιομηχανίας κρέατος φαίνεται πως αποφάσισε να δοκιμάσει ο βρετανικός ΕΦΕΤ, η υπηρεσία που ελέγχει την ασφάλεια και τις προδιαγραφές τροφίμων. Αυτός ο οργανισμός, η FSA, ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια για να συστήσει στους καταναλωτές να προσέχουν σε ποια εστιατόρια τρώνε.
Με τίτλο «Πού τρώτε όταν βγαίνετε έξω;» η καμπάνια παρουσιάζει μια ελκυστική μερίδα αρνίσιου κρέατος μέσα σε έναν… ουρητήρα. Εξαιρετικά προκλητικό, το θέαμα είναι αδύνατον να μην προκαλέσει την προσοχή του καταναλωτικού κοινού.
Προκάλεσε όμως και την αντίδραση της αγοράς του κρέατος, φορείς της οποία χαρακτήρισαν "ντροπή" την καμπάνια.
Αναλυτικότερο ρεπορτάζ στο Meat News που κυκλοφορεί.