Αντιδράσεις για τη διαφήμιση της “αγοράς του καταναλωτή”

27 December 2013

Αντιδράσεις για τη διαφήμιση της “αγοράς του καταναλωτή”

Την αντίδρασή του για τη διαφημιστική καμπάνια της "Αγοράς του Καταναλωτή" διατυπώνει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Κρεοπωλών Πειραιά. Σύμφωνα με το Σύνδεσμο "ο χώρος του ΟΚΑΑ είναι αποκλειστικά χώρος χονδρεμπορίου και με όχι και τόσο... διαφανείς διαδικασίες, μετατράπηκε σε χώρο λιανικής πώλησης".
Με ποια νομιμοποίηση, ερωτά ο Σύνδεσμος, διαφημίζεται ο συγκεκριμένος χώρος και συγκεκριμένοι λιανοπωλητές επαγγελματίες και μάλσιτα με την υπενθύμιση ότι είναι ανοικτά όλα τα σαββατοκύριακα; Οι κρεοπώλες θεωρούν κάτι τέτοιο αθέμιτο ανταγωνισμό σε όλους τους λιανοπωλητές της περιφέρειας Αττικής και ζητούν να μάθουν ποια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης αποφάσισε τυη συγκεκριμένη διαφήμιση.
"Η αγορά για να ανακάμψει, θέλει διακριτούς ρόλους στο χονδρεμπόριο και στο λιανεμπόριο, ηρεμία, χωρίς παρεμβατισμούς και προ πάντων καλή ψυχολογία", καταλήγει η ανακοίνωση, η οποία έχει κοινοποιηθεί στο Επιμελητήριο Πειραιά, τη ΓΣΕΒΕΕ, την ΠΟΚΚ και την Ένωση Κρεοπωλών Αθήνας.

27 December 2013
Banner
Banner